ارسال بیش از 6 هزار اثر به بخش استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم( یاریگران زندگی)

اردبیل (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از ارسال بیش از 6 هزار اثر به بخش استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم( یاریگران زندگی) در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال بیش از 6 هزار اثر به بخش استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم( یاریگران زندگی)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقای مشارکت های همگانی در برنامه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ترویج شیوه زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر به ویژه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، دخانیات و خشونت و بهره گیری از خرد جمعی و استعدادهای بالفعل و بالقوه دانش آموزان، معلمان و والدین در زمینه های مذکور بر اساس تفاهم نامه مشترک وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اجرا می شود.

او از دریافت بیش از 6 هزار اثر دانش‌آموزان، معلمان و والدین در بخشهای مختلف جشنواره توسط دبیرخانه استانی جشنواره خبر داد و یادآوری کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و استمرار روند فراخوان در فضای مجازی ، نزدیک به 4 هزار مورد از اثر دریافتی در فضای مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان افزود: بر اساس اعلام نظر داوران جشنواره کیفیت آثار ارایه شده نیز نسبت به دوره های قبلی مطلوب بوده و ما سعی داریم تا با استفاده از موقعیت حساس کنونی تا حدامکان از ظرفیت فضای مجازی در راستای ارتقای برنامه های فرهنگی، تربیتی و پرورشی استفاده و تهدیدها را به سمت فرصت ها سوق دهیم.

خلیلی موسوی ادامه داد: آثار رسیده در حال حاضر در مرحله داوری استانی قرار دارند و به محض اتمام داوری، نتایج بصورت بخشنامه اطلاع رسانی خواهد شد.

او برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان سالم را بسته به شرایط بهداشتی استان دانست و از اجرای ویدیو کنفرانسی همایش اختتامیه در صورت عادی نشدن وضعیت بهداشتی جامعه خبر داد.

فراخوان این جشنواره در آذرماه ماه سال 98 بر اساس تفاهم نامه مشترک آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر، آغاز و مرحله آموزشگاهی و شهرستانی آن تا آخر اسفند ماه 98 در سطح مناطق و نواحی 19 گانه آموزش و پرورش انجام یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار