رئیس سازمان غذا و دارو: کمبود ماسک نداریم

تهران (پانا) - رئیس سازمان غذا و دارو گفت هیچ کمبودی در زمینه ماسک وجود ندارد و نامه به سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور پیش‌بینی افزایش نیاز کشور و برنامه‌ریزی برای تامین در ماه‌های آینده بوده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان غذا و دارو: کمبود ماسک نداریم

به گزارش سازمان غذا و دارو، محمدرضا شانه‌ساز با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد کمبود ماسک، آن را تکذیب کرد و افزود: نامه ارسالی به سرپرست وزارت صمت به منظور پیش بینی افزایش نیاز کشور و برنامه‌ریزی برای تامین ماسک در ماه‌های آینده بوده است و در حال حاضر خوشبختانه هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته هیچ موردی از کمبود ماسک و همه اقلام مورد نیاز در مقابله با بیماری کرونا برای پرسنل درمانی، بیماران و عموم مردم مشاهده و گزارش نشده است.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: همان گونه که در مصاحبه همه خبرگزاری ها با مردم در خصوص علل عدم استفاده از ماسک ملاحظه می‌شود، کمبود ماسک و حتی قیمت آن به هیچ وجه به عنوان عوامل دخیل در عدم استفاده از ماسک توسط افراد فاقد ماسک گزارش نشده است؛ لذا در متن نامه ارسالی به وزارت صمت از تلاش همه دست اندرکاران در تامین ماسک تقدیر شده و هدف از این نامه صرفاً برنامه‌ریزی مناسب و پیش‌بینی راهکارهای لازم جهت تامین هرچه بهتر ماسک و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بوده است.

شانه ساز افزود: این دست مکاتبات مسبوق به سابقه بوده و اگر ما توانسته ایم در شرایط تحریم های ظالمانه بهترین خدمات را به مردم بدهیم بعد از لطف و مدد الهی به دلیل فضای همدلی و برادری موجود در همکاران وزارت صمت و سایر دستگاهها با ما و رصد مداوم و مستمر مشکلات و پیش بینی راهکارهای به هنگام بوده، که در متن و محتوای نامه فوق الذکر مطابق روال قبل به آن پرداخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار