رئیس بنیاد نخبگان البرزخبر داد :

کارخانه نوآوری کرج به زودی افتتاح می‌شود

کرج(پانا)- به گفته رئیس بنیاد نخبگان استان البرز، طبق آمار بیش از ۳۰۰ هزار نفر با مدرک لیسانس و بالاتر در شهر کرج ساکن هستند و این نشان می‌دهد که این شهر فرهیخته پرور است .

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کارخانه نوآوری کرج به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش ایسنا ، محمد نبیونی گفت: کارخانه نوآوری کرج در مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع در خط چهار حصار در حال ساخت است و امیدواریم به زودی افتتاح شود.

وی ادامه داد: در قالب تاسیس این کارخانه می‌خواهیم به صورت مسئله محور مسائل حوزه مدیریت شهری را حل کنیم.

وی توضیح داد: البرز قطب مهم فناوری کشور است و شرکت‌های هایتک و دانشگاه‌های متعددی را در خود جای داده و ایجاد چنین کارخانه‌ای فرصتی خوب برای بهره وری از این ظرفیت‌ها است.

نبیونی بیان کرد: طبق آمار بیش از ۳۰۰ هزار نفر با مدرک لیسانس و بالاتر در شهر کرج ساکن هستند و این نشان می‌دهد که این شهر فرهیخته پرور است .

این مسئول اضافه کرد: از همه کسانی که ایده های جدید و نو در حوزه های استارتاپی دارند تقاضا می‌شود به جمع پدیدآورندگان این کارخانه بپیوندند تا بتوانیم از ظرفیت آنها برای مدیریت بهتر شهرمان استفاده کنیم.

عضو شورای شهر کرج گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت بنیاد نخبگان البرز برای ثبت نام و عضویت در این کارخانه اقدام کنند.

وی ادامه داد: پسماند، محیط زیست، سلامت، شهر هوشمند، مهندسی فرهنگی، کشاورزی و ... از جمله مباحثی است که توسط گروه‌های استارتاپی مستقر در این کارخانه بررسی خواهد شد.

وی توضیح داد: امید است طرح های گروه‌های استارتاپی و صاحبان ایده استان که به عضویت کارخانه نوآوری کرج در می آیند راهگشای حل بخشی از مشکلات موجود باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار