شهردار ماهدشت اعلام کرد:

کوه‌های نخاله معضل جدی مسکن مهر ماهدشت

کرج(پانا)- شهردار ماهدشت عنوان کرد در پروژه مسکن مهر ماهدشت حدود ۱۱ هزار واحد ساخته شده که پیمانکاران نسبت به انتقال نخاله‌های ساختمانی بی توجه بوده‌اند و حالا باعث شده در گوشه و کنار این شهرک شاهد کوه‌های نخاله ساختمانی باشیم.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کوه‌های نخاله معضل جدی مسکن مهر ماهدشت

به گزارش ایسنا، خلیل تاریقلی شهردار ماهدشت اظهار کرد: هرچند دوسالی از تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر ماهدشت می‌گذرد، ولی ساکنان این واحدها هنوز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

وی ادامه داد: کمبود فضاهای آموزشی، درمانگاه و مراکز بهداشتی و مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی تنها بخشی از کمبودهایی است که ساکنان مسکن مهر ماهدشت با آن مواجه هستند.

وی توضیح داد: برخی تصور می کنند بعد از ساخته شدن این واحدها و تحویل آن به مردم دیگر وظیفه شهرداری است که صفر تا صد کمبودهای این شهرک را حل کند در حالی که این تصور نادرست است.

تاریقلی تاکید کرد: درست است که شهرداری باید پیگیر ایجاد مراکز مختلف رفاهی و خدماتی در شهر باشد ولی متولی ساخت بیمارستان، مدرسه، مجموعه ورزشی و ... دستگاه‌های دیگر هستند.

وی اضافه کرد: اگر هر دستگاهی به وظیفه خود برای ارائه خدمات مطلوب به مردم عمل کند مشکل ساکنان مسکن مهر ماهدشت به مرور حل می‌شود.

شهردار ماهدشت با اشاره به اینکه انباشت نخاله در محوطه مسکن مهر ماهدشت به یکی از معضلات جدی این شهرک تبدیل شده و چهره زشتی به آن داده تصریح کرد: در پروژه مسکن مهر ماهدشت حدود ۱۱ هزار واحد ساخته شده که پیمانکاران نسبت به انتقال نخاله‌های ساختمانی بی توجه بوده‌اند و حالا باعث شده در گوشه و کنار این شهرک شاهد کوه‌های نخاله ساختمانی باشیم.

وی توضیح داد: تجمع این نخاله‌ها باعث می‌شود با کوچکترین باد گرد و خاک به راه بیفتد و این امر باعث نارضایتی ساکنان شده است.

وی در خصوص جمع آوری زباله واحدهای مسکن مهر ماهدشت توضیح داد: هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب در این خصوص فاصله زیادی داریم ولی نباید فراموش کنیم این مجموعه حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد و اگر به طور میانگین هر کدام از آنها روزی ۷۰۰ گرم زباله تولید کنند، حجم زیادی زباله تولید می شود که باید توسط شهرداری جابه جا شود.

تاریقلی با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای جمع آوری به موقع زباله تولیدی ساکنان می کند، گفت: از ساکنان هم درخواست می‌شود به موقع و در زمان‌های مشخص شده زباله های خود را از خانه خارج کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار