رئیس بنیاد مستضعفان :مردم پایه و اساس انقلاب و نظام اسلامی هستند

اسلامشهر (پانا) - نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس بنیاد مستضعفان :مردم پایه و اساس انقلاب و نظام اسلامی هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی به تشریح ظرفیت ها و استعداد های شهرستان در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و... پرداخت.

او همچنین گزارشی از کمک های مومنانه ای که توسط قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی(ع)شهرستان ، گروه های مردمی و نهادهای حمایتی از جمله، کمیته امداد و بهزیستی در سال جاری و بین اقشار نیازمند و خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع شد، ارائه کرد.

در ادامه پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص ضرورت تداوم کمک مومنانه در کشور اظهار کرد: مرحله دوم کمک های بنیاد مستضعفان در اختیار کمیته امداد، بهزیستی و قرارگاه مواسات شهرستان اسلامشهر قرار خواهد گرفت تا بصورت ضربتی با دقت نظر بالا و رعایت احترام و عزت خانواده های آسیب دیده از کرونا و شرایط اقتصادی کشور در این شهرستان توزیع شود.

او با بیان اینکه تعداد شهدا، جانبازان و ایثارگران اسلامشهر نشان می دهد که مردم این شهرستان اصیل، مومن و انقلابی هستند، افزود: مردم پایه و اساس انقلاب و نظام اسلامی هستند و همه ما وظیفه داریم صادقانه به این مردم شریف خدمت کنیم.

در این دیدار محسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان، سید ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)،جعفریان رئیس بهزیستی و کمال مرنی رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهرنیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار