لیگ برتر ایران؛ روزهای بد استقلال با دیاباته تمام شد

تهران (پانا) - استقلال با درخشش شیخ دیاباته سرانجام اولین برد پس از کرونا را بدست آورد و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛  روزهای بد استقلال با دیاباته تمام شد

دومین شب از هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران با برگزاری سه بازی در شهرهای آبادان، قائمشهر و تهران به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی این ساعت، تیم بحران‌زده استقلال تهران که 8 بازیکنش را به علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت برای زنده نگه داشتن شانس کسب سهمیه‌اش راهی جنوب غربی ایران شد و در دیداری سخت مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی 2 بر صفر رسید تا به کسب سهمیه امیدوار شود.

شیخ دیاباته در این بازی پس از 171 روز برای استقلال گلزنی کرد تا هواداران این تیم با گل دقیقه 30 یکبار دیگر به تیمشان امیدوار شوند. دیگر گل استقلال را هم در این بازی امیر ارسلان مطهری دقیقه 95 به ثمر رساند.

اما در بازی‌های همزمان، نساجی قائمشهر که تقریبا خیالش از بقا در لیگ برتر راحت شده بود به مصاف شاگردان مهدی تارتار در تیم نفت مسجد سلیمان رفت و با تساوی بدون گل از زمین خارج شد.

در دربی خودروسازان بحران‌زده هم جدال سایپا و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین شهرک اکباتان تهران گل نداشت و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران فردا شب با برگزاری یک بازی مهم دیگر به پایان خواهد رسید که در این بازی پرسپولیس شانس اول قهرمانی این فصل در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار