جستجوی یک هفته‌ای برای یافتن «سها رضانژاد» بی‌نتیجه ماند

تهران ( پانا) - به گفته فرماندار کردکوی عملیات جستجو برای یافتن زن طبیعت گرد مفقود شده در ارتفاعات جهان‌نما در هفتمین روز هم بی‌نتیجه ماند و اثری از وی یافت نشد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جستجوی یک هفته‌ای برای یافتن «سها رضانژاد» بی‌نتیجه ماند

به گزارش ایسنا، ابراهیم قدمنان اظهار کرد: از روز جمعه ۱۵ تیرماه بعد از اطلاع از مفقود شدن یک زن جوان که به همراه گروه طبیعت‌گردی به ارتفاعات جهان‌نما این شهرستان سفر کرده بود، نیروهای مختلف از جمله هلال‌احمر، پلیس، کوهنوردان، نیروهای محلی و... وارد منطقه شدند و عملیات جستجو را روزانه به‌طور مستمر انجام دادند.

وی بیان کرد: تاکنون تا شعاع چندین کیلومتر منطقه به‌طور کامل جستجو شد اما هیچ اثری از این فرد مشاهده نشد.

فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: عملیات جستجو همچنان تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد؛ البته از امروز تعداد نیروهای امدادی حاضر در منطقه کمتر شده است.

قدمنان افزود: اگر تا شنبه همچنان به نتیجه‌ نرسیدیم، جلسه مدیریت بحران را تشکیل خواهیم داد و در خصوص ادامه داشتن عملیات جستجو تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه گزینه‌های مختلف را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر عملیات جستجو، دستگاه‌های امنیتی نیز از روز اول پیگیر موضوع هستند.

پنجشنبه ۱۴ تیرماه سها رضانژاد - ۲۷ ساله - به همراه گروهی از طبیعت گردان از تهران به منطقه جهان نما در ارتفاعات کردکوی در غرب گلستان سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار