نایب رئیسه کمیسیون امنیت ملی:

نمایندگان درپی تخریب دولت نیستند

تهران ( پانا) - نایب رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان درپی تخریب دولت نیستند ولی از همه ابزارهای نظارتی و قانونی بهره خواهد برد، می‌گوید نمایندگان آماده هستند که لوایح دولت را بررسی، رسیدگی و تصویب کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان درپی تخریب دولت نیستند

به گزارش ایرنا، عباس مقتدای خوراسگانی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به نمایندگان مجلس، موضوعاتی مانند تورم، ‌ کاهش ارزش پول ملی، گرانی‌های بی‌منطق و تاثیراتی که تحریم‌ها بر کشور داشته است، مورد توجه قرار داده و تاکید داشتند که این موارد و سختی نباید در معیشت مردم تداوم یابد. همچنین به استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حداکثری که در کشور وجود دارد، ‌ تاکید فرمودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یادآوری کردند که در دوران سخت تحریم‌ها، کشور توانسته است چند هزار شرکت دانش بنیان و طرح‌های زیربنایی را به وجود بیاورد، اظهار داشت:‌ ایشان در بیانات خود فرمودند که با وجود کاهش درآمد نفت، کشور توانسته است پروژه‌های نفتی، حوزه برق و نظایر آن را افتتاح و بهره‌برداری کند.

مقتدای خوراسگانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که در صنایع دفاعی رخ داده است، افزود: رهبر معظم انقلاب با قابل قبول دانستن پیشرفت‌های کشور در هوا فضا، به توانمندی بالای مجلس یازدهم برای ترمیم نواقص نابسامانی‌های کشور اشاره کردند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب، مجلس یازدهم را یکی از قویترین و انقلابی‌ترین مجالس بر شمرده‌اند، افزود: دلیل این موضوع نیز حضور نیروهای پرتوان، تحصیل کرده، انقلابی، جوان، کاربلد و با انگیزه دانستند که با حضور پرتوان جوانان، ‌مدیران و پیشکسوتانی که اکنون در مجلس حضور دارند، هماهنگی خاصی ایجاد شده است.

مقتدای خوراسگانی درباره اینکه آیا تعامل و هم افزایی که رهبری انقلاب به آن تاکید داشتند در مجلس وجود دارد؟ گفت: مشخص است که پس از حدود ۵۰ روز از عمرکاری مجلس، ‌ نمایندگان از شرایط موجود راضی نیستند و انتظارت بسیار بالا است و تلاش می‌کنند نواقص را برطرف کنند. البته مجلس یازدهم کمک را فقط در همراهی و دنباله روی از دولت نمی‌داند بلکه باور دارد که برای حرکت دولت باید ریل گذاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار