تا زمان فعال شدن سامانه سپند؛ مدیران ثبت نام سرویس مدارس را دستی انجام دهند

بیرجند(پانا)- معاون توسعه مدیریت آموزش وپرورش خراسان جنوبی خبر داد تا زمان فعال شدن سامانه سپند،برای کاربران آموزش و پرورش،ثبت نام سرویس های دانش آموزی ازسوی مدیران مدارس بصورت دستی انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تا زمان فعال شدن سامانه سپند؛ مدیران ثبت نام سرویس مدارس را دستی انجام دهند

سکینه طیبی در نشست کارگروه ماده 18که در سالن کنفرانس اداره کل برگزارشد؛ اظهار کرد: با توجه به وضعیت استان در ایام کرونا تصمیمات این کارگروه بر اساس وضعیت سفید و زرد بوده و چنانچه استان با شروع سال تحصیلی در وضعیت قرمز قرار گیرد، سرویس دانش آموزی نخواهیم داشت.
او، با اشاره به مصوبات جلسه گذشته کارگروه ماده 18، ادامه داد: شیوه نامه حمل و نقل دانش آموزی به مدارس ابلاغ شده و مدیران مدارس می بایست نسبت به تشکیل کارگروه اجرایی مدارس اقدام و تصمیمات و مصوبات کارگروه ماده 18 استان و شهرستان را پیگیری کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که سامانه سپند برای شهرداری ها، شرکت های پیمانکار و دفاتر شرکت ها فعال است، تصریح کرد: به محض فعال شدن سامانه برای آموزش و پرورش پیگیری های لازم برای ساماندهی سرویس ها صورت می گیرد.
طیبی، از پیمانکار، کارگروه اجرایی مدرسه، فعالیت های فرهنگی و هزینه مراقب به عنوان هزینه های بالاسری سرویس دانش اموزی یاد کرد و گفت: نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی از سوی مدیر اجرایی مدرسه، بررسی مشکلات سرویسها، نقش پیمانکاران، رانندگان و مراقبین سرویس دانش آموزی، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی ویژه پیمانکاران، مدیران مدارس، رانندگان، مراقبین و اولیای دانش آموزان از دیگر مصوبات این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار