فرماندار شهرستان ویژه مراغه؛

خسارت به 217 خانه در 8 روستای شهرستان مراغه

۶۵۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی، مسکونی و زیرساخت های روستایی

مراغه(پانا) - فرماندار شهرستان ویژه مراغه اعلام کرد خسارت  30 تا 60 درصدی بر اثر سیل به 217 خانه در 8 روستای شهرستان وارد شده است و بخشی از باغ ها در روستاهای شلیل وند، قرطاول، کهجوق و مغانجق براثر سیل تخریب و به محصولات سردرختی خسارت وارد شده است. 

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خسارت به 217 خانه در 8 روستای شهرستان مراغه

سیدعلی موسوی حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از صبح امروز اعزام ماشین آلات و نیروهای امدادی بازسازی راههای تخریب شده در مراتع سهند و رفع مشکل آبرسانی به روستا ها آغاز شده است. برای دومین بار در طول هفته، بارش تگرگ و باران شدید عصر دیروز راه عشایر منطقه بایندر سهند را مسدود کرد و نزدیک به 10 کیلومتر از راههای عشایری براثر سیل تخریب شد.

وی افزود: سیل برای دومین بار در سه روز گذشته آب بند مجتمع آبرسانی شهید دهقان را تخریب و آبرسانی به 26 روستای شهرستان مراغه دچار مشکل کرده وبارش باران، تگرگ و سیل 650 میلیارد ریال به بخش کشاورزی، مسکونی و زیرساخت های روستایی شهرستان خسارت وارد کرده است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت:خسارت 30 تا 60 درصدی بر اثر سیل به 217 خانه در 8 روستای شهرستان وارد شده است و بخشی از باغ ها در روستاهای شلیل وند، قرطاول، کهجوق و مغانجق براثر سیل تخریب و به محصولات سردرختی خسارت وارد شده است. سیل علاوه بر خانه ها و باغ ها، بخش زیادی از راهها بین مزارع در منطقه را نیز تخریب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار