نوروزی، نماینده مجلس: وحدت بین قوا مسیر حل مشکلات را هموار می کند

تهران ( پانا) - نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس تاکید دارد با وحدت بین قوای سه گانه مسیر حل مشکلات هموار می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نوروزی، نماینده مجلس: وحدت بین قوا مسیر حل مشکلات را هموار می کند

به گزارش خانه ملت، حسن نوروزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان، اظهار کرد: ایشان بر وحدت بین قوا تاکید داشتند، البته مجلس باید به وظایف خود در حوزه قانونگذاری و نظارت بپردازد اما نباید در شرایط حساس کنون طوری رفتار شود که وحدت بین قوا کمرنگ شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید حل مسائل تورم، پولی، بانکی ومسکن محور کاری مجلس باشد و با وحدت بین قوا مشکلات مردم و جامعه برطرف شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، مجلس باید بیش از گذشته با فکر، همگرایی و عقلانیت حرکت کند و نمایندگان به قسمی که شرعی است و متفاوت از قسم های دیگر است پایبند بمانند.

وی عنوان کرد: ایشان همچنین فرمودند باید عقلانیت و دین سرلوحه کار باشد و از تصمیم گیری ها براساس احساسات فاصله گرفت، در واقع باید اقدامات مجلس پایه و اساس مطالعه و اندیشمندی داشته باشد تا مشکلات برطرف شود.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس درباره همکاری مجلس با قوای دیگر، گفتند: مردم از مجلس و دو قوه دیگر انتظار بیان حق و پیگیری آن را دارند و به شدت با مجادله و گریبان گیری و تشنج میان قوا مخالف هستند. فضای منازعه در رئوس دستگاه ها برای افکار عمومی زیان بخش و ناراحت کننده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار