فرماندار اسلامشهر :مدیریت فرهنگی در دنیای مجازی رها شده است

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهربا حضور فرماندار ،بخشداران و مسئولین ادارات و ارگان ها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر :مدیریت فرهنگی در دنیای مجازی رها شده است

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت بیست و سوم ذی القعده روز زیارت مخصوص امام رضا (ع) اظهار کرد:در شرایط خاص کشور و به دلیل هجمه دشمنان در برهه خاصی قرار داریم و تمام تلاش دشمنان در منطقه خاورمیانه و علی الخصوص ایران اسلامی بر از بین بردن فرهنگ ناب اسلامی معطوف شده است .

او در ادامه افزود: اینترنت و محصولات آن در دنیا از ارزش علمی برخوردار می باشند،ولی گاهی اوقات در همین فضای مجازی شاهد بی اخلاقی،ترویج دروغ ،بی فرهنگی محض بین جوانان هستیم و در مقابل این همه تهدیدات مدیریت فرهنگی در دنیای مجازی رها شده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر از اینکه در بسیاری موارد تصمیمات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در ادارات اجرایی نشده و مسئولین هم در جلسات حضور مستمر ابراز گلایه کرد.

اوبیان کرد: چرا در کانال های شهرستان اسلامشهر در چند مورد به مسائل قرآنی پرداخته می شود و گاهی اوقات برنامه های ما فقط محدود به ایامی مانند دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر است در حالی که باید در طول سال این موارد و سایر مسائل قرآنی ،اسلامی و حتی کانال ورزشی نیز می بایست استمرار داشته باشد.

مرسلپور گفت : در اجرای برنامه های فرهنگی و مسئولیت های خود از موازی کاری به دور باشیم توجه به مسائل فرهنگی را اصل بدانیم.

سپس نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مناسبت های پنجم مرداد سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه و دوازدهم مردادسالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه تجلیل از امام جمعه اسلامشهر سخن گفت .

نماینده بخش فرهنگی سپاه سید الشهدا(ع) و مسئول اداره بهزیستی اسلامشهر نیز در سخنانی بر اجرای طرح مواسات در عید غدیر ،افتتاح دار القرآن بهزیستی و طرح پیاده رو سازی معلولین در ایام هفته بهزیستی خبر دادند.

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر پس از جمع بندی مطالب مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر را شامل موارد،برگزاری هفته ولایت با نظارت معاونت فرهنگی سپاه سیدالشهدا (ع) ،ترویج مکرر طرح مواسات در طول سال ،ایجاد پنجره ایثارگران در فضای مجازی ،تنظیم دستور العمل اجرایی جهت واحدهای صنفی در رابطه با حجاب و عفاف و اجرای فرهنگ ناب اسلامی توسط همگان در عمل برشمرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار