برگزاری سومین جلسه شورای راهبری برنامه ویژه مدرسه

کاظمی: همه بخش‌های آموزش و پرورش به برنامه‌های سازمان پژوهش نیاز شدید دارند

تهران (پانا) - سومین جلسه شورای راهبری برنامه ویژه مدرسه (بوم) با حضور تمامی اعضا در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جلسه شورای راهبری برنامه ویژه مدرسه

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این جلسه با حضور حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و دیگر اعضای شورا از بخش‌های مختلف وزارتخانه تشکیل شد.

دستور کار این جلسه بررسی نحوه آموزش، توانمندسازی و اشاعه برنامه ویژه مدرسه بود. پس از بررسی طرح ارائه شده، قرار شد کمیته‌ برنامه عملیاتی آموزش و توانمندسازی مدیران مدارس را در دو بخش تولید محتوا و اجرای آموزش نهایی کند تا در جلسه بعدی به تصویب برسد.

حسن ملکی با بیان اینکه برنامه ویژه مدرسه آغازی برای اختیاردادن به مدارس است، اظهار کرد: «این شورا تسهیل‌گر فعالیت‌های ما برای رسیدن به اهداف مربوط به اختیارات و برنامه‌ریزی مدارس است.»

سپس عظیم محبی مشاور سازمان و مدیر اجرای برنامه ویژه مدرسه (بوم) گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در جلسات قبل و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد.

در ادامه علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر نیز ضمن آرزوی دورانی خوب برای سازمان پژوهش با توجه به حضور ملکی بر مسند ریاست این سازمان، اظهار کرد: «همه بخش‌های آموزش و پرورش به برنامه‌های سازمان پژوهش نیاز شدید دارند و امیدوارم سازمان پژوهش نقش کلیدی و مؤثری برای راهبری همه حوزه‌ها ایفا کند.»

وی به توسعه اجرای طرح بوم و توجه به رویکرد این طرح در شرایط کرونایی و فعالیت در بستر فضای مجازی نیز اشاره کرد.

دیگر اعضای شورا نیز نظرات خود را در خصوص اجرای برنامه ویژه مدرسه، آموزش یک مهارت در دوره اول متوسطه، پیوست رسانه‌ای طرح بوم، بهره بردن از شورای نخبگانی، نظارت بیشتر بر اجرای طرح بوم، ملموس بودن این طرح و سمانه پایش و رصد بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار