بازدید مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل از مدرسه خیری 6کلاسه در حال احداث شهدای فرهنگی شهرک زیتون پارس آباد

اردبیل (پانا)- در راستای تسریع در ساخت پروژه های آموزشی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل از مدرسه خیری 6 کلاسه شهرک زیتون این شهرستان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و نمازخانه های در حال تکمیل بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل از مدرسه خیری 6کلاسه در حال احداث شهدای فرهنگی شهرک زیتون پارس آباد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد لزوم توجه به کیفیت ساخت، تسریع در انجام و رفع مشکلات احداث فضاهای آموزشی شهرستان پارس آباد از جمله مدرسه 6 کلاسه شهدای فرهنگی که از محل اعتبارات فرهنگیان عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان پارس آباد و با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در حال احداث است از موارد مورد توجه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل در جریان این بازدید بود.

درحاشیه این بازدیددولت لطفی ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل گفت: دستگاه نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل نهایت دقت و اهمیت را در احداث فضاهای آموزشی خیرساز مورد توجه قرار میدهد.

اوافزود: تلاش همه جانبه در جهت تسریع در ساخت و تحویل فضاهای آموزشی تا مهر ١٣٩٩ به ادارات آموزش و پرورش از اولویت‌های اساسی مجموعه نوسازی مدارس استان اردبیل است.

تسریع در تکمیل و تحویل نمازخانه های این شهرستان نیز از جمله موارد پیگیری دیگرمدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل در شهرستان پارس آباد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار