به تعویق افتادن آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تعویق آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
به تعویق افتادن آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

محمد علی واقعی پیش از ظهر امروز اظهار کرد: علی رغم اینکه همه برنامه ریزی‌ها انجام شده بود و ما نیز مایل بودیم که آزمون برگزار شود ولی به جهت تاکیدی که ستاد ملی مقابله با کرونا داشت اعلام شد که این آزمون نیز برگزار نشود و ما نیزپذیرفتیم چرا که در شرایط فعلی همه موظفیم به فرامین ستاد ملی مقابله به کرونا عمل کنیم.
او، با بیان این که پیش بینی می شود به شرط اجازه شرایط کشور و ستاد ملی کرونا، ‌آزمون تیزهوشان سال ۹۹ با تأخیر دو هفته‌ای در دهم مرداد ماه برگزار شود، ،تصریح کرد: هر آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گوید صرفا برای حفظ سلامتی مردم و کم شدن بار کاری کادر درمان است از این رو آزمون استعداد های درخشان نیز دو هفته به تاخیر افتاد.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، افزود: شرایط غیر عادی می طلبد به صورت ویژه و فوق‌العاده کار کنیم و امروز هم شرایط استان و ایران ویژه است؛ لذا می باید تا جایی که ممکن است کارها را موازی پیش ببریم تا بتوانیم زمان بخریم،‌ همه تلاش خادمین آموزش و پرورش استان این است که آزمون با سلامت کامل برگزار شود.
واقعی با اشاره به ثبت نام بیش از 4 هزار و 800 دانش آموز دختر و پسر در آمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعداد های درخشان، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار دانش آموز دختر و پسر در 20 دبیرستان استعداد های درخشان استان تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار