در بردخون :

تعامل و همکاری بانک ملی و آموزش و پرورش بردخون

بردخون(پانا)_رئیس بانک ملی بردخون گفت بانک ملی و آموزش و پرورش بردخون برای همکاری آماده هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و همکاری بانک ملی و آموزش و پرورش بردخون

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست با رئیس بانک ملی بردخون اظهار کرد : نظام تعلیم و تربیت گستره وسیعی دارد و ضمن حضور آموزش و پرورش در خانواده ها، همه مردم به گونه ای با آن ارتباط دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: تعامل بین ادارات و نهادها موجب ایجاد هماهنگی، رفع مشکلات و کمبودها و زمینه سازی جهت اعتلای فعالیت ها و ارتقای برنامه ها می شود.

محمودی اضافه کرد: آموزش و پرورش دستگاهی بزرگ با مسؤولیت های حساس و مهم است که نیازمند حمایت و همراهی نزدیک همه مردم و مسؤولان است.

وی ابراز داشت: ما همواره آماده ارتباط سازنده و همفکری و مشورت در همه حوزه ها هستیم و دوست داریم از همه دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادات، ایده ها و انتقادات بهره ببریم.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون توجه به رفاه معلمان را مهم دانست و گفت: تعامل و ارتبط با همه ادارات، بانک ها و بویژه بانک ملی در برنامه این اداره قرار دارد.

رئیس بانک ملی بردخون نیز گفت: سیستم بانکی مصمم به ارتباط و تعامل همیشگی با همه نهادها و دستگاه های اجرایی است و بانک ملی نیز در این راستا خرسند است که با ادارات منطقه بویژه آموزش و پرورش همکاری داشته باشد.

بحرینی افزود: بانک ملی بردخون آماده خدمت رسانی به فرهنگیان و دانش آموزان است و می تواند در زمینه تسهیلات و مشارکت در امور عام المنفعه و کانون جوانه ها مشارکت کند.

وی اضافه کرد: دوست داریم در کنار نظام تعلیم و تربیت باشیم و در حد توان به پیشرفت آموزش و پرورش منطقه کمک کنیم و در این زمینه از هیچ کمک و همکاری دریغ نمی کنیم.

محمدعلی قنبری معاون پشتیبانی اداره نیز گفت: بانک ملی می تواند در حمایت از دانش آموزان محروم، پیوست های فرهنگی، مشارکت در رفاه فرهنگیان و گسترش امور خیر یاریگر ما باشد.

در ادامه کارشناسان اداره و بانک پیرامون فعالیت ها و زمینه های همکاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار