در نشست تبیین بخشنامه منع کار کودکان زباله‌گرد مطرح شد

عزم سازمان بازرسی شهرداری تهران در اجرای بخشنامه منع زباله‌گردی کودکان

تهران (پانا) - اولین نشست تبیین بخشنامه منع کار کودکان زباله‌گرد با حضور معاونان اجتماعی و خدمات شهری شهردار تهران، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، مدیران حوزه خدمات شهری و اجتماعی و تعدادی از پیمانکاران حوزه پسماند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
عزم سازمان بازرسی شهرداری تهران در اجرای بخشنامه منع زباله‌گردی کودکان

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مسعود حمزه‌ای، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در ابتدای این نشست ضمن تاکید بر عزم سازمان بازرسی شهرداری تهران در جهت اجرایی شدن بخشنامه ابلاغی شهردار تهران، وظایف سازمان بازرسی در این راستا را در سه محور عنوان کرد و افزود: در ابتدا نظارت جدی بازرسان مناطق بر عدم به کارگیری کودکان در سطح مناطق 22 گانه و ارائه گزارش هفتگی به صورت منظم در دستور کار بازرسان قرار دارد.

حمزه ای سپس، نظارت بر روند موضوع کاهش مخازن زباله در سطح مناطق که براساس آیین نامه ابلاغی تعداد این مخازن تا خرداد 1400 باید به نصف برسد را از دیگر وظایف بازرسان این سازمان دانست.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران محور بعدی وظایف بازرسی را نظارت بر اقدامات حمایتی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص این کودکان و وضعیت معیشتی، بهداشتی، آموزشی و... دانست و اظهار امیدواری کرد مجموعه این اقدامات بتواند در راستای عملیاتی شدن این طرح در سطح شهر تهران موثر واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار