تعیین اعضای هیات رئیسه 4 فراکسیون مجلس یازدهم

تهران (پانا) - اعضای «فراکسیون کارآفرینان»، «فراکسیون گام دوم انقلاب»، «فراکسیون حمایت از صنعت و صنعتگران» و «فراکسیون اصناف» تعیین شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تعیین اعضای هیات رئیسه 4 فراکسیون مجلس یازدهم

در فراکسیون کارآفرینان مجلس یازدهم، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به عنوان رئیس فراکسیون و اقبال شاکری نماینده مردم تهران به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شدند. رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان نیز دبیر اول و فرهاد طهماسبی نماینده مردم نیریز و استهبان دبیر دوم شدند. همچنین الهام آزاد نماینده مردم نائین، خور و بیابانک به عنوان سخنگوی فراکسیون کارآفرینان انتخاب شد.

در انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس یازدهم هم، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه به عنوان رئیس فراکسیون و حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه به عنوان نایب رئیس فراکسیون انتخاب شدند. احمد نادری نماینده تهران به عنوان سخنگو، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین و مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران نیز به عنوان دبیران فراکسیون برگزیده شدند.

براساس تصمیم اعضای فراکسیون حمایت از صنعت و صنعتگران، اما سیدجواد حسینی‌کیا به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد. مجتبی یوسفی به عنوان نایب رئیس و محمدرضا دشتی اردکانی به عنوان سخنگوی این فراکسیون برگزیده شدند. یوسف داودی و عبدالناصر درخشان نیز توانستند با کسب اکثریت آرا از اعضای فراکسیون حمایت از صنعت و صنعتگران به عنوان دبیران اول و دوم این فراکسیون انتخاب شوند.

اما در انتخابات هیات رئیسه فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی، شهباز حسن‌پور بیگلری، به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد. اله‌ویردی دهقانی به عنوان نایب رئیس و احد آزادی‌خواه به عنوان سخنگوی این فراکسیون برگزیده شدند. همچنین سمیه محمودی و مسلم صالحی نیز توانستند با کسب اکثریت آرا از اعضای فراکسیون اصناف به عنوان دبیران اول و دوم این فراکسیون انتخاب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار