آئین تجلیل از همکاران نمونه منطقه1

تهران (پانا)- مدیرآموزش و پرورش منطقه1 به منظور ترویج فرهنگ تکریم ارباب رجوع و قدردانی از تلاش مضاعف و ویژه برخی از همکاران فرهنگی، کمیته ی انتخاب و تقدیر از همکار نمونه ی ماه را تشکیل داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از همکاران نمونه منطقه1

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، روزیک شنبه22 تیرماه 1399 جمعی از کارکنان آموزش و پرورش منطقه1 از واحد ها و معاونت های مختلف به عنوان منتخبان و نمایندگانی از بین خانواده آموزش و پرورش منطقه1 مورد تقدیر قرار گرفتند.

چندی پیش صادق پور، مدیرآموزش و پرورش منطقه1 به منظور ترویج فرهنگ تکریم ارباب رجوع و قدردانی از تلاش مضاعف و ویژه برخی از همکاران فرهنگی، کمیته ی انتخاب و تقدیر از همکار نمونه ماه را تشکیل داد.

این برنامه به صورت دوره ای و ماهانه ادامه خواهد یافت و تقدیرشدگان و برگزیدگان ماه صرفا از میان کارمندان اداری انتخاب نخواهند شد، بسیاری از مدیران و کادر اداری و آموزشی مدارس منطقه نیز که برابر گزارش های اولیا و یا بازدید های دوره ای، فعالیت ویژه و ایثارگرانه ای داشته اند در لیست قدردانی قرار گرفته اند.

صادق صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در نخستین برنامه تقدیر از همکاران نمونه ماه، ضمن قدردانی از تلاش ویژه همه ی فرهنگیان منطقه بویژه طی ماه های اخیر خاطر نشان کرد این تقدیر به معنای این است که همکاران ما بدانند فعالیت های خاص و ایثارگرانه شان که فراتر از وظیفه قانونی انجام می دهند دیده می شود و قدردان آن هستیم وگرنه همه ی این خانواده ی بزرگ شایسته تقدیر و تکریم اند و ما همواره به داشتن مجموعه ای چنین همدل و همسو مفتخر هستیم.

شایان ذکر است انتخاب همکاران نمونه توسط کمیته ای متشکل از مدیریت، معاونین و ارزیابی عملکرد منطقه و بر اساس گزارش ها و شیوه فعالیت همکاران صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار