تازه‌ترین اطلاعات کرونایی در «+چرخ»

تهران (پانا) - پنجمین قسمت ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» ساعت 19 امروز، یکشنبه 22 تیر، با بررسی به‌روزترین اطلاعات درباره‌ شیوع ویروس کرونا روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تازه‌ترین اطلاعات کرونایی در «+چرخ»

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از برنامه‌ «+چرخ»، حافظ آهی به‌عنوان مجری-کارشناس با دکتر مصطفی قانعی، رئیس کمیته‌ علمی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا گفت‌وگو خواهد کرد.

این کمیته از اولین روزهای تایید شیوع ویروس کرونا در ایران در اسفند 98 فعالیت‌هایش را آغاز کرده و مشغول تحقیقات گسترده‌ای درباره‌ روش‌های کنترل و درمان بیماران مبتلا به این ویروس است. یکی از دستاوردهای این کمیته بهبود و کاهش ضایعه‌‌های ریوی کرونا با ترکیب سه داروی آزیترومایسین، پردمیزولون و ناپروکسین بوده است.

به گفته‌ رئیس کمیته‌ علمی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تست‌های مختلف در مورد دارو‌های انجام می‌شود و اگر در کمیته‌ علمی نتایج ارائه شود، دارویی مورد بحث قرار می‌گیرد که باعث کاهش التهاب ریه شود. دسته‌ دوم داروها، دارو‌هایی هستند که جلوی تکثیر ویروس را می‌گیرند. برخی از این دارو‌ها وارد کشور شده و تست بالینی آن منتشر شد.

به طور مثال طبق گفته‌های دکتر قانعی داروی فاویپیراویر نسبت به کلترا هیچ مزیتی ندارد و از پروتکل درمان کرونا خارج شد.

رئیس کمیته‌ علمی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تازه‌ترین اطلاعات درباره‌ شیوع و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا را تشریح می‌کند.

مجله‌ تصویری «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«+چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده و به مدت 45 دقیقه از شبکه‌ چهار سیما پخش می‌شود. مجری «+چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار