بانک توسعه تعاون زنجان ۴۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

زنجان (پانا) - مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از سوی این بانک به متقاضیان در استان پرداخت شده است که در این زمینه رتبه سوم کشوری را کسب کرده‌ایم.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بانک توسعه تعاون زنجان ۴۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، مسعود کردستانی ارتقای جایگاه بخش تعاون در استان و توسعه فضای کسب و کار در این بخش را از اولویت های بانک توسعه تعاون برشمرد و افزود: اجرای برنامه در این راستا در قالب پرداخت تسهیلات برای راه اندازی طرح های تولیدی و اشتغالزا با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی دنبال می شود.

وی اظهار داشت: سال گذشته ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات از سوی شعب بانک توسعه تعاون در استان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان با بیان اینکه در ۱۰ ماهه اخیر میزان اعتبار جذب و پرداخت شده این بانک در استان ازمحل طرح اشتغال پایدار روستایی از ۴۵درصد به ۸۲درصد افزایش یافته است، گفت: تا کنون در مجموع ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۲۷۶ طرح از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

کردستانی افزود: در زمینه مشاغل خانگی نیز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۵۰ طرح، تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ظهار داشت: از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز در مجموع ۲۵میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در استان پرداخت شده که ۱۲ میلیارد تومان در بخش صنعت و ۱۳ میلیارد تومان در بخش کشاورزی بوده است و از این حیث با تحقق ۷۰ درصدی برنامه، رتبه نخست کشوری را داریم.
بانک توسعه تعاون به عنوان بانک صددرصد دولتی با هشت شعبه در استان زنجان فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار