محمدیان «عضو شورای هماهنگی علمی» سازمان پژوهش شد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی حجت الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان را به عنوان عضو حقیقی شورای هماهنگی علمی این سازمان منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
محمدیان «عضو شورای هماهنگی علمی» سازمان پژوهش شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی در ابلاغی حجت الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان را به عنوان عضو حقیقی شورای هماهنگی علمی این سازمان منصوب کرد.

متن این ابلاغ به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر محی‌الدین بهرام محمدیان

سلام علیکم

تنوع مأموریت‌های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان "قلب آموزش و پرورش"در حیطه‌های پژوهش، تدوین برنامه‌های درسی و تولید مواد و رسانه‌های آموزشی-تربیتی ایجاد "هماهنگی"‌ بخش‌های مختلف داخل و خارج سازمان را در انجام مأموریت‌ها ضروری می‌سازد. "شورای هماهنگی علمی سازمان" به عنوان نهاد برآمده از تجربه سازمانی در برنامه‌ریزی درسی و تدوین محتوای آموزشی به منظور ایجاد هماهنگی برای وصول به اهداف، ‌ مأموریت‌ها و برنامه‌ها تشکیل شده است. ایجاد هماهنگی و راهبری فعالیت‌های علمی در برنامه‌ریزی درسی، تولید مواد و رسانه‌های آموزشی و پیش‌بینی و طراحی نظام علمی برای به سامان رساندن تحول در برنامه‌های درسی مطابق اسناد تحولی، هدف اصلی تشکیل و دستور کار جاری این شورا است.

نظر به تجربه، تعهد و تخصص جناب عالی به موجب این ابلاغ به مدت 3 سال به عضویت حقیقی شورای هماهنگی علمی سازمان منصوب می‌شوید. اینجانب ضمن تأکید بر اجرای اسنادتحولی و علی‌الخصوص اجرای برنامه درسی ملی و آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با آن و نیز آئین‌نامه رسمی شورای هماهنگی علمی سازمان، بر اولویت خط مشی‌های مربوط به موضوعات و فعالیت‌های ذیل تأکید می‌نمایم:

اجرای منویات مقام معظم رهبری در عملیاتی کردن اسناد تحولی و انتظارات و مطالبات معظمٌ له از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛

فرآیندهای مرتبط با اجرای برنامه درسی ملی به ویژه تدوین برنامه درسی حوزه‌های تربیت و یادگیری،

تسهیل و بهبود فرآیندهای مرتبط با برنامه‌ریزی درسی، پژوهش و ارزشیابی و تولید مواد و رسانه‌های آموزشی؛

تصویب و نظارت بر اجرای استانداردهای ملی در تولید مواد و رسانه‌های آموزشی-تربیتی؛

جلب مشارکت واقعی همه ارکان نظام کلان تعلیم و تربیت در برنامه‌ریزی درسی؛

جلب مشارکت صاحب‌نظران، فعالان فرهنگی و تربیتی کشور در راستای انجام مأموریت‌های سازمان؛

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار