آموزش و پرورش استان اردبیل، تهدیدهای دوران کرونا را به فرصت تبدیل کرده است

اردبیل(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل اعلام کرد آموزش و پرورش استان با برنامه ریزی ها و طراحی پایگاه های تابستانی تهدیدهای دوران کرونا را به فرصت تبدیل کرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان اردبیل، تهدیدهای دوران کرونا را به فرصت تبدیل کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، با اشاره به فعالیت های تابستانی در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: اوقات فراغت فرصتی است برای دانش آموزان و بستری برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان و همچنین ارتقای سلامت روحی و جسمی دانش آموزان است.

او با بیان اینکه اوقات فراغت بهترین فرصت برای بازآفرینی و تقویت روحیه نشاط و شادابی روحی و جسمی است از برگزاری کلاس های تابستانی به مدت 6 هفته و به صورت مجازی در شبکه آموزشی دانش آموز شاد به علت شرایط شیوع بیماری کرونا خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اموزش وپرورش استان با اشاره به ظرفیت شبکه دانش آموزی شاد خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش ظرفیتی در شبکه مجازی با عنوان " استخر الکترونیکی " طراحی کرده است که تمام محتواها الکترونیکی برای استفاده دانش آموزان و والدین در این فضا بارگذاری می شود.

خلیلی موسوی عنوان کرد: 300 فایل قرآنی، فرهنگی و تربیتی 2و نیم دقیقه ای آماده شده است که در شبکه دانش آموزی شاد در قالب فعالیت های تابستانی ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار