معرفی هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت

تهران (پانا) - هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معرفی هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت

به گزارش روابط عمومی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت، طی احکامی جداگانه دکتر فارس باقری، میلاد اکبرنژاد و جواد صداقت، به‌عنوان اعضای هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی جشنواره معرفی شدند.
فارس باقری متولد 1354، نویسنده و کارگردان، دارای مدرک دکتریِ مطالعات تخصصی تئاتر از دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و دانشگاه سوره می‌باشد. تاکنون از وی نمایشنامه‌های متعددی منتشر شده است و کارگردانی و اجرای چندین نمایش را در کارنامۀ هنری خود دارد. همچنین وی نمایشنامه‌نویس برگزیدۀ جایزۀ بزرگ ادبیات نمایشیِ سالِ ایران در سال‌های 1381 و 1394 و نمایشنامه‌نویس برگزیدۀ جشنوارۀ بین‌المللی فجر در سال ۱۳۹۳ بوده است.
میلاد اکبرنژاد متولد ۱۳۵۴، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.
وی چندین داستان، مقاله و یادداشت در حوزۀ تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و رسانه نوشته است. خلق بیش از پنجاه نمایشنامه، کارگردانی و نگارش بیش از ۳۵ نمایش رادیویی و کارگردانی چندین تله‌تئاتر تلویزیونی در کارنامۀ اکبرنژاد دیده می‌شود. وی در جشنواره‌های مختلفی همچون عاشورائیان، تئاتر فجر و ... موفق به دریافت جایزه در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی شده است.
جواد صداقت متولد ۱۳۵7 در بندر بوشهر، نویسنده،کارگردان، دراماتورژ، بازیگر و طراح صحنه است. وی مدرس و عضو هیأت علمى گروه سینما و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامى و همچنین رئیس انجمن هنرهاى نمایشى استان بوشهر است.
داورى و بازبینی در چندین جشنوارۀ دانشجویی و استانی و نیز نگارش چندین پژوهش و ارائۀ مقالات تخصصی از جمله سوابق او به‌شمار می‌رود. وی همچنین در چندین جشنوارۀ استانى، ملى و بین‌المللى، به‌عنوان کارگردان حضور داشته است.
هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری و با دبیری حمید نیلی برگزارخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار