معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز عنوان کرد:

وضعیت البرز قرمز است

کرج (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خبر داد برای کنترل بیماری کرونا پیشنهاد تعطیلی پنج شنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات به ستاد ملی کرونا داده شده، ولی هنوز با آن موافقت نشده است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت البرز قرمز است

به گزارش ایسنا، نورمحمد فردی اظهار کرد: با توجه به اینکه البرز در بحث شیوع کرونا به وضعیت قرمز و هشدار رسیده، دیروز شاهد برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت این ویروس با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف بودیم.

وی ادامه داد: براساس تصمیم این ستاد، تعطیلی مراکز و مشاغل پرخطر استان یک هفته دیگر هم تمدید شد.

فردی افزود: برای ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی بنا شده بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه‌های استان به ظرفیت ۱۰۰۰ تخت فعال شوند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه کرونا پیر و جوان نمی‌شناسد و همه گروه‌های سنی را درگیر می کند، از شهروندان درخواست می شود به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند و سفرهای خود را به صفر برسانند.

این مسئول اضافه کرد: برای کنترل این بیماری پیشنهاد تعطیلی پنج شنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات به ستاد ملی کرونا داده شده، ولی هنوز با آن موافقت نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در زمان خروج از منزل حتماً از ماسک استفاده کنند و اصل شستشوی ۲۰ ثانیه‌ای دست‌ها را با آب و صابون فراموش نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار