نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

مسیرگشایی شهید شریفی، با همت و تجربه شهرداری منطقه ۴ تبریز عملیاتی می‌شود

تبریز(پانا) - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، از پروژه مسیرگشایی شهید شریفی بازدید و در جریان روند عملیاتی این طرح قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مسیرگشایی شهید شریفی، با همت و تجربه شهرداری منطقه ۴ تبریز عملیاتی می‌شود

به گزارش شهریار، علیرضا منادی در حاشیه این بازدید، به ویژگی‌های کلی حوزه منطقه۴ اشاره و خاطرنشان کرد: وسعت قابل‌توجهی از این منطقه، شامل بافت ناکارآمدی است که نیاز به تحکیم و نوسازی دارد.
وی اضافه کرد: طرح‌های بازآفرینی شهری، علاوه بر تاثیر در ایمنی و استحکام سکونت شهروندان، در تقویت وضعیت اجتماعی و شرایط اقتصادی ساکنان نیز موثر هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت مسیرگشایی شهید شریفی، اظهار کرد: این طرح، در محدوده رضوان‌شهر تا خیابان شهید مفتح، در دو منطقه شهری تعریف شده و مطالبه چندین ساله ساکنان منطقه است.
منادی یادآور شد: اولویت اول مسیرگشایی شهید شریفی، رفع اختلاف نظری است که در مورد قیمت‌گذاری املاک، مطرح است و انتظار می‌رود شهرداری منطقه۴ با تجربه ارزشمندی که در طرح‌های مسیرگشایی دارد، این ناهماهنگی را در بستر منطقی و منصفانه، رفع کند.
وی ادامه داد: در وهله دوم، طرح باید با تامین اعتبار لازم هر چه سریع‌تر وارد فاز عملیاتی شود.
شهردار منطقه۴ تبریز نیز در جریان این بازدید، با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی منطقه۴ تبریز، خاطرنشان کرد: حمایت نمایندگان مجلس از طرح‌های عمرانی مناطق کم برخوردار، نقش تاثیرگذار در تسریع این طرح‌ها خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر شهرداری منطقه ۴ تبریز، به رغم محدودیت‌ها و تنگناهای مالی، پیشتاز طرح‌های مسیرگشایی بوده و این اهتمام را در طرح‌هایی نظیر مسیرگشایی شهید خلیلی، شهید میلانی، فیضیه‌غربی و مسیر حجتی به چایکنار، نشان داده‌ است.
امجدی تاکید کرد: در بحث مسیرگشایی شهید شریفی نیز مصمم هستیم بلافاصله بعد از توافقات مالی، با حمایت‌های بودجه‌ای لازم، پروژه را سرعت ببخشیم.
دکتر منادی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، به همراه دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهر، دکتر بابایی‌اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر و صادق‌زاده سخنگوی شورا، با حضور در محدوده اجرایی پروژه مسیرگشایی شهید شریفی، از وضعیت تملک این طرح بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار