روز جمعه ۲۰ تیرماه :

آزمون استخدامی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد این آزمون همزمان با سراسر کشور ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ در استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آزمون استخدامی  آموزش دهندگان  نهضت  سواد آموزی در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود

هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چنین تصمیمی از سوی مسؤولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شده و امروز نیز به تمامی استان ها اعلام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری این آزمون در کشور و استان بر اساس تفاهم‌ نامه منعقده بین وزارت آموزش ‌و پرورش و جهاد دانشگاهی است.

زارع پور عنوان کرد: شرکت کنندگان در این آزمون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید حداقل ۵۰ درصد نمره حد نصاب را کسب کنند.

او ابراز کرد: پذیرفته شدگان در این آزمون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید دوره یک‌ ساله آموزشی در دانشگاه فرهنگیان را سپری کرده و با توجه به نیاز وزارت آموزش ‌و پرورش، رشته تحصیلی، جنسیت، سوابق خدمت و ظرفیت استخدام اعلامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور تا پایان برنامه ششم توسعه جذب می شوند.

زارع پور گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سایت اینترنتی به نشانی www.hrtc.ir توزیع و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

او اظهار کرد: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از روز دوشنبه ۱۶ تیرماه امسال آغاز شده و تا یک روز قبل از برگزاری آزمون نیز ادامه دارد.

رقابت 483 نفر از آموزشیاران و آموزش دهندگان

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در نشست هماهنگی برگزاری آزمون با مسئولان نهضت سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تکمیل فرم خودارزیابی سلامت ، غربالگری و تب سنجی در ورودی برای مشکوکهای احتمالی به بیماری کرونا- استفاده از ماسک-ضدعفونی کردن محیط آزمون-رعایت بهداشت در تحویل و دریافت سئوالات و رعایت فاصله اجتماعی از موارد مهم در برگزاری این آزمون است.

سیدمحمد قائم کاظمی بیدک افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه از ساعت9صبح آغاز و به مدت120دقیقه برگزار می شود.

کاظمی بیان کرد: آزمون در3 سالن دانشکده علوم انسانی-کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در این آزمون 483 نفر از مشمولان با سابقه فعالیت حداقل2 دوره بین سالهای 79تا92و فعالیت کنونی در سوادآموزی شامل 339 زن و 144مرد شرکت می کنند.

سید حمدالله خواهش نیک افزود: بر اساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی آزمون نمره منفی ندارد و پاسخگویی به 50 درصد سئوالات نمره قبولی است و نتایج تا نیمه دوم مرداد اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار