استقلال و فولاد در آستانه شوک بزرگ؛ غیبت کار دست آبی‌ها داد

تهران (پانا) - در حالیکه ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ هنوز نتایج راستی آزمایی تستهای مثبت بازیکنان و کادر دو تیم استقلال و فولاد را اعلام نکرده اند، خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد دو تیم استقلال و فولاد مقابل تیمهای پارس جنوبی جم و نساجی قائمشهر، سه بر صفر بازنده اعلام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استقلال و فولاد در آستانه شوک بزرگ؛ غیبت کار دست آبی‌ها داد

به گزارش فوتبالی، پس از آنکه استقلالی ها و فولادی ها اعلام کردند که 12 و 16 بازیکن و کادر کرونایی دارند، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در مقابل اعلام استقلالی ها و فولادی ها سکوت کردند. حتی سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات درباره ادعای استقلال و فولاد، تشریفات برگزاری دو بازی پارس جنوبی جم - استقلال و فولاد - نساجی را در جم و قائمشهر انجام داد. هر چند او در برنامه فوتبال برتر در اظهارنظری متناقض گفت ادعای استقلالی ها و فولادی ها را قبول کرده است اما در نهایت با گرفتن دو تست مجدد از بازیکنان و کادر دو تیم که تستشان مثبت شده بود، توسط بخش پزشکی فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ، مشخص شد که ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ به تستهای قبلی مطمئن نیستند.

دیروز در خبری اعلام کردیم که ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ هیچ تمایلی به افشای تعداد کرونا مثبت های دو تیم ندارند و البته استقلالی ها در چند نوبت اعداد 13 و 12 و 9 را بکار بردند و فولادی ها هم از 16 کرونایی به 8 کرونایی رسیدند. حالا خبر رسیده که پرونده دو تیم استقلال و فولاد برای رفتن به کمیته انضباطی پس از تستهای راستی آزمایی تکمیل شده و به کمیته انضباطی شده و هر دو تیم زیر 25 درصد کرونایی داشته اند و به احتمال زیاد هر دو تیم سه بر صفر بازنده خواهند شد.

استقلال از لیست 38 نفره و فولاد از لیست 40 نفره دارای آی دی کارت در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، هر دو زیر 25 درصد کرونایی دارند و اگر این اتفاق بیفتد هر دو بازی استقلال مقابل پارس جنوبی و فولاد مقابل نساجی سه بر صفر بازنده می شوند. هر چند دیروز درباره استقلال اعلام شد که 6 و 4 کرونا مثبت دارد اما هنوز نه باشگاه استقلال و نه باشگاه فولاد در این باره موضع گیری نکرده اند.

جالب اینجاست که هر دو باشگاه پارس جنوبی جم و نساجی اعلام کرده اند که به هیچ عنوان حاضر به بازی با استقلال و فولاد نیستند و البته به سازمان لیگ هم تاکید کرده اند که تقویم و فشردگی بازیها اجازه برگزاری دوباره دو بازی عقب افتاده را نمی دهد. البته نکته مهم اینجاست که در لیست 38 نفره استقلال، 2 خارجی به نامهای لکیچ و بودوروف حضور دارند که از استقلال رفته اند اما باشگاه استقلال در یک حرکت عجیب آنها را از لیست خارج نکرده است!

البته سازمان لیگ به استقلال دیروز اعلام کرده بود که شنبه باید در مقابل تراکتور حاضر شود وگرنه تراکتور در مراسم پیش از شروع بازی شرکت می کند و در نهایت استقلال یک سه بر صفر دیگر در کارنامه اش ثبت می شود. ظاهرا ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، ایفمارک و بخش پزشکی سازمان لیگ لیست قطعی کرونا مثبت ها را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داده اند و پرونده تکمیل شده و حالا در کمیته انضباطی همه از نتایج قطعی تستهای راستی آزمایی با خبر هستند و در نهایت حکم می دهند.

درصورت سه بر صفر شدن بازی به نفع پارس جنوبی و نساجی، مطمئنا هر دو باشگاه استقلال و فولاد به این دو رای اعتراض می کنند اما در کمیته استیناف هم شانس برای برگرداندن رای و انجام بازی کم است. اتفاقی که برای سپاهان هم در بازی مقابل پرسپولیس افتاد و سپاهانی ها در روزهای اول شیوع کرونا در ایران، در اصفهان به بهانه حضور تماشاگران در مقابل هتل، دیر به ورزشگاه رسیدند و در نهایت ماجراهای عجیب وغریبی در رختکن و داخل ورزشگاه نقش جهان افتاد تا هم کمیته انضباطی و هم کمیته استیناف، رای به سه بر صفر شدن بازی به نفع پرسپولیس دهند. بازی که اسب پرسپولیس را برای قهرمانی زین کرد و آنها از رقبای بالای جدول کندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار