شرکت‌های حمل‌ونقل سرویس مدارس تا 25 تیر در سامانه سپند ثبت‌نام کنند

ساری (پانا) - شرکت‌های حمل و نقل درون شهری که تمایل به فعالیت در سرویس مدارس را دارند، تا 25 تیر ماه سال جاری باید در سامانه سپند ثبت‌نام کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت‌های حمل‌ونقل سرویس مدارس تا 25 تیر در سامانه سپند ثبت‌نام کنند

انندگان متقاضی فعالیت در حمل ونقل دانش‌آموزی باید در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی یا سپند ثبت‌نام کند تا بتوانند پس از دریافت مجوز فعالیت از شهرداری و اخذ برچسب سرویس مدرسه، تحت نظارت شرکت پیمانکار، مسئولیت حمل و نقل دانش‌آموزان را به عهده گیرند.

پنل سقفی، تابلو هشدار مدرسه در عقب خودرو و حضور مراقب برای حفاظت از دانش‌آموزان در خودروهای جمعی سرویس مدرسه از موارد الزامی است که خودرو باید به آن‌ها مجهز باشند.

قیمت گذاری  در مورد حق‌الزحمه دریافتی رانندگان نیز در کارگروه ماده 18 تعیین می‌شود که متشکل از نمایندگان پدر و مادرها، آموزش و پرورش و شهرداری است.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری که تمایل به فعالیت در این حوزه را دارند تا تاریخ 25 تیر ماه 1399 فرصت دارند در سامانه سپند به نشانی www.irtusepand.ir ثبت نام کنند.

فراخوان ثبت نام رانندگان در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

سهمیه سوخت یارانه‌ای صرفاً به ناوگانی اختصاص خواهد یافت که در سامانه سپند نام نویسی کرده و توسط شهرداری شهر مربوطه تأیید شده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار