تقدیر مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از منتخبان نویسنده کوچک

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در مراسم تجلیل از منتخبان نویسنده کوچک، توجه به ادبیات ملی و حفظ آن را از ضرورت ها برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از منتخبان نویسنده کوچک

مراسم تجلیل از منتخبان نویسنده کوچک همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، فاطمه امیر آبادی، معاون آموزش ابتدایی و کریمیان و مسیبی کارشناسان آموزش مقطع ابتدایی، در اندیشکده تحول برگزار شد.

در این برنامه از 6 منتخب نویسنده کوچک منطقه چهار در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با رعایت نکات و اصول بهداشتی تقدیر به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، با بیان اینکه توجه به ادبیات کودک و نوجوان یک ضرورت است افزود: کودکان هسته اصلی زندگی هستند، و تا زمانی که در حال روییدن و شکفتن هستند باید با کتاب انس بگیرند. هر چه کودکانمان را بیشتر با کتاب آشنا کنیم آثار مثبت فرهنگی آن را در آینده کودک و جامعه بیشتر شاهد خواهیم بود.

وی ضمن گفتگو با دانش آموزان منتخب افزود: ما به شما دانش آموزانی که امروز اینجا حضور دارید افتخار می کنیم. ادبیات ایران در جهان در جایگاه ویژه ای قرار دارد و توجه به ادبیات ملی مان و حفظ آن از ضرورت هاست.

امیر آبادی، معاون آموزش ابتدایی با تبریک خلق آثار فاخر به منتخبان، کشف و شکوفایی استعدادها و سرمایه سازی را از برنامه های ساحت زیباشناختی و هنری سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش قلمداد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار