مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش :

مسابقات قرآن عترت و نماز از ابتدای مرداد بصورت مجازی آغاز خواهد شد

تهران(پانا)- مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با تاکید براینکه آموزه‌های دینی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در بین دانش‌آموزان رفع می‌کند گفت: مسابقات قرآن و عترت سراسرکشور در 5 مرحله‌ی مقدماتی، منطقه، استان، کشور و بین‌المللی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن عترت و نماز از ابتدای مرداد بصورت مجازی آغاز خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمدرضا مسیب زاده با بیان اینکه درمرحله آموزشگاه از هر 2 دانش‌آموز یک نفر در مسابقات قرآن و عترت حضور داشته است، اعلام کرد: امسال نیز شهرستان‌های استان تهران میزبان این مسابقات البته به صورت غیر حضوری و مجازی هست.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بازدیدهای مجازی از مکانهای زیارتی وسیاحتی و مواردی از این دست را در این مسابقات مجازی بگنجانیم.

او افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز ان‌شالله از ابتدای مرداد و در 10 روز اول مرداد بصورت مقدماتی برگزار خواهد شد که جنبه تبلیغی و ترویجی و فراگیری این مسابقات بسیار اهمیت دارد.

او درخواست نمود تا نماینده تام الاختیار فرماندار در ستاد اجرایی مسابقات حضور داشته باشد و هماهنگی با فرمانداران محترم و مخصوصا فرماندار شهرری به عنوان مقر مسابقات صورت پذیرد.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: یکی از پایگاههای اصلی حمایت از برنامه‌های قرآن در سطح کشور آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار