برگزاری چهارمین کارگاه گفتمانی«روش‌های یاددهی یادگیری در برنامه درسی مبتنی بر رویکرد فطرت گرایی توحیدی»

تهران (پانا) - چهارمین کارگاه آموزشی گفتمانی با عنوان «روش‌های یاددهی یادگیری در برنامه درسی حوزه‌های تربیت و یادگیری مبتنی بر رویکرد فطرت گرایی توحیدی»با ارائه حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین کارگاه گفتمانی«روش‌های یاددهی یادگیری در برنامه درسی مبتنی بر رویکرد فطرت گرایی توحیدی»

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به‌عنوان متولی تدوین برنامه‌های درسی، بایستی برنامه درسی حوزه‌های تربیت و یادگیری را مبتنی بر اسناد تحول بنیادین و بویژه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران، تدوین کند.

لذا ضروری است این برنامه‌های درسی ضمن ابتناء بر اسناد بالادستی، بهره‌مندی از نتایج پژوهش‌ها و مطالعات مرتبط و همچنین پوشش‌دهی به نیازها و تحولات جدید، از ساختار و سازماندهی مناسبی در ترکیب عناصر برنامه درسی متناسب با فرهنگ و اقتضائات فرهنگی و بومی جمهوری اسلامی ایران نیز برخوردار باشد. در نظر است قبل، حین و بعد از تدوین برنامه‌های درسی حوزه‌ها، مسئولان و کارشناسان امر در این خصوص مورد حمایت و پشتیبانی علمی و دانشی قرار گیرند.

بر همین اساس کارگاه یاد شده به‌عنوان چهارمین کارگاه آموزشی گفتمانی با ارائه و مدیریت علمی حسن ملکی رئیس سازمان از ساعت 9 تا 12 روز شنبه 21 تیرماه در سازمان با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان برنامه‌ریزی درسی و تألیف کتاب‌های درسی سازمان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار