یکه تازی رادیو تهران در «بازار تهران»

تهران (پانا) - مخاطبانی که علاقه مند هستند یکه تاز بازار تهران شوند، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز با رادیو تهران همراه شوند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
یکه تازی رادیو تهران در «بازار تهران»

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، اکبر محمدی خانی، سردبیر برنامه جدید رادیو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: «بازار تهران» به عنوان تازه ترین خدمت رادیو تهران به مخاطبان است که تلاش می کند یک مشاور امین در حوزه مالی برای شنوندگان باشد و با بخش هایی مانند بورس، طلا و سکه و ارز، بازار خودرو، بازار مسکن، بازار محصولات کشاورزی و نیز طلاهای رنگی مانند زعفران، پنبه، نفت و حتی زباله به ارتقاء سواد و دانش مالی شنوندگان کمک شایانی کند.

وی افزود: گفت وگو با مسئولان و کارشناسان همراه با ارایه تحلیل های روز از زبان کارشناسان خبره و تهیه گزارش های میدانی از حوزه های مسکن، اشتغال، تولید، شرکت های خدمات و توزیع، دانش بنیان، استارت آپ ها، مبارزه با پولشویی و اقتصاد کثیف، اقتصاد رفاه و اقتصاد فقر و... در این برنامه گنجانده شده است.

سردبیر برنامه با اشاره به دیگر بخش ها یادآور شد: از آیتم های این برنامه می توان به "نوا و بینوا"، "کاشانک"، "علم بهتر است"، "آنلاین"، "اقتصاد سالم" و "طلاهای رنگی" اشاره کرد.

علاوه بر این؛ برگزیده ای از تیترهای اقتصادی رسانه های ایران و تیترهای اقتصادی رسانه های خارجی بازخوانی خواهد شد. بورس تهران، بغداد، استانبول، شانگهای، ریاض، سئول، مسکو، مادرید، لندن، واشنگتن و اسلام اباد زیر پای شما خواهد بود.

پیش رفته ایم! با توجه به تبیین شعار سال ویژه جهش تولید طراحی شده است، آگاهی از اقتصاد مردم از طریق تلفن ها و پیامک های شما مخاطبان به دست ما می رسد.خبرهای طلایی بازار تهران را از دست ندهید با ما همراه با "خبرهای طلایی" به روز شوید.

«بازار تهران» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 تا 14:10 روی آنتن رادیو تهران می رود.

گزارشگران شهاب کریمیان؛ مریم تاجیک؛ مجید مهرعلی؛ آوید جمیلی یزدان مرادی و مسعود یوسفی؛ محمدکشتی آرای در واحد ارز، محمدی خانی بازار تهران و عبدل آباد.

اجرای این برنامه بر عهده محمدحسین هاشمی و محمدحسین امیدی است و سینا محمدحسن و حسین فهیمی پور تهیه کنندگان روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه شما مخاطبان خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار