جواد شمقدری: ممیزی‌ها را می‌شناسم و «نفوذ» از هیچ سازمان یا ارگانی توصیه ای نپذیرفت

تهران (بانا)-جواد شمقدری کارگردان سریال نفوذ ازپایان فیلم‌برداری این سریال و بخش آن در روزهای نخست پاییز امسال خبر داد و عنوان کرد دغدغه ساخت این سریال از گذشته با وی بوده است و هیچ نهاد و ارگانی توصیه ای برای ممیزی و حذف دیالوگ و سکانسی را از این کارگردان نداشته است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جواد شمقدری:  ممیزی‌ها را می‌شناسم  و «نفوذ»  از هیچ سازمان یا ارگانی توصیه ای نپذیرفت

جواد شمقدری در گفت و گو با بانا با اشاره به پایان فیلم برداری سریال نفوذ گفت: «تمام تلاش ما بر این است که این سریال همزمان با آغاز فصل پاییز از تلویزیون بخش شود.»
وی یادآور شد: «فیلم برداری این سریال در ماه‌های اخیر به پایان رسیده است و در اکنون مراحل پست بروداکشن را طی می‌کند.»
این کارگردان در باسخ به این سؤال که چه مقدار برای ساخت این سریال وارد جزئیات شده است گفت: «من تا آنجا که می‌توانستم وارد جزئیات شدم البته برخی از موارد را به خواسته خودم حذف کردم.»
وی ادامه داد: «خطوط قرمز را می‌شناسم، هیچ نهاد و ارگانی از ما درخواست سانسور یا ممیزی را نداشت البته به جزئیات تاریخی وفادار ماندیم اما برخی از اسم‌ها و اشخاص و حتی موارد تاریخی را به درخواست خودم در این سریال نیاوردم.»
به گفته شمقدری، این کارگردان و نویسنده هیچ توصیه‌ای را برای حذف یا اضافه سکانس و پلانی را از هیچ نهادی دریافت نکرده است.
وی تأکید کرد: «تلاش کردیم که نگاهی یکسویه به تسخیر لانه جاسوسی نداشته باشیم. برای همین از اظهارنظر مقامات آمریکایی درباره این اتفاق استفاده کرده‌ایم. در ضمن طبق اظهارنظر‌های برخی از مقامات وقت آمریکایی، اعمال مداخله‌جویانه آمریکایی‌ها تأیید شده است.»
یادآور می‌شود،مجموعه «نفوذ» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد.
برخی از بازیگران این سریال تلویزیونی عبارت است از یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه‌مرادی، کاوه سماک‌باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از دیگر بازیگران خارجی این سریال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار