امتداد فعالیت‌های مجمع عالی خیرین استان فارس با حضور بیش از 11 خیریه

شیراز (پانا) - مدیر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، فعالیت‌های هماهنگ خیریه‌ها در قالب شبکه مجمع خیرین استان فارس را راهگشای بسیاری از مسائلی دانست که در چهارچوب نظام اداری تعریف نشده است که نمونه بارز این فعالیت‌های تاثیرگذار توسط شبکه مجمع خیرین در مواقع بروز بحرا ن‌ها، نظیر واقعه سیل شیراز و مبارزه با ویروس کرونا کاملا مشهود بوده است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
امتداد فعالیت‌های مجمع عالی خیرین استان فارس با حضور بیش از 11 خیریه

کیوان نیازی اردکانی امروز در جمع خیریه‌های عضو شبکه مجمع خیرین استان افزود: این هماهنگی نظام‌مند به وجود آمده در بین خیریه‌ها در قالب شبکه مجمع خیرین استان فارس، یک تشکل قوی است که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.

او ادامه داد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس همراهی و همکاری لازم را با این جریان مثبت در برنامه کار خود قرار خواهد داد.

ایمانیه، رییس هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس نیز در این جلسه گفت: با همبستگی ایجاد شده خیریه‌ها در سایه مشاوره، همفکری و همدلی خیرخواهانه می‌توانند وظایف انسانی و آرمانی خود را در راه رفاه، سلامت، فرهنگ و دانش جامعه با بهترین شیوه ممکن به انجام برسانند و موانعی را که ممکن است در راه پیشبرد این مقاصد ارزشمند وجود داشته باشد، با یاری یکدیگر از پیش‌رو بردارند.

رامجردی، دبیر هیات امنا شبکه مجمع خیرین استان فارس نیز با نگاهی بر عملکرد موفق و به موقع این شبکه در مبارزه با ویروس کرونا گفت: در مواقع بروز بحران، با توجه به اینکه روند عملکردی این شبکه بر مبنای همدلی و همکاری است و نیاز به عبور از چرخه سلسله مراتب اداری ندارد، بخصوص در مواقع بروز بحران و حوادث می تواند عملکردی تاثیرگذار به ویژه در مدیریت اولیه بحران ها داشته باشد علاوه بر اینکه ، با اتحاد خیریه ها در قالب این شبکه از موازی کاری نیز جلوگیری و در به ثمر نشستن نیات خیرین بسیار موثر خواهد بود.

انتخابات شبکه مجمع عالی خیرین استان فارس با حضور نمایندگان یازده خیریه بزرگ در شیراز و مسئولان استانداری فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار