حدادی: اجرای متوازن سند تحول از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی شهر تهران در جلسه مشترک کارگروه تخصصی برنامه ریزی و اجرایی سند تحول آموزش و پرورش بر انجام فعالیت هایی که منجر به تحقق اهداف دوره تحصیلی و تربیت تمام ساحتی می شود، تاکید کرد. 

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حدادی: اجرای متوازن سند تحول از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ جلسه مشترک کارگروه تخصصی برنامه ریزی و اجرایی سند تحول استان و معاونین پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی مناطق 19 گانه شهر تهران در خصوص فرآیند و کیفیت تدوین برنامه های سال ۱۴۰۰_۱۳۹۹ مستند به اجرای سند تحول بنیادین؛ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حدادی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی شهر تهران در این جلسه مبنای تمامی فعالیت ها را سند تحول بنیادین عنوان کرد و اجرای متوازن سند تحول را از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش دانست و گفت: انجام تمام فعالیت ها باید منجر به تحقق اهداف دوره تحصیلی و تربیت تمام ساحتی شود.

در ابتدای جلسه فرآیند چگونگی تدوین برنامه سالانه متناظر برنامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تشریح شد.

در ادامه جلسه، معاونین پژوهش مناطق، گزارشی از فرایند تدوین برش منطقه ای برنامه های سال ۱۴۰۰_۱۳۹۹ ارائه کردند و جلسه با پاسخگویی به سئوالات و ابهامات مطرح شده توسط مسئول دبیرخانه اجرایی و اعضای کارگروه تخصصی برنامه ریزی و اجرایی سند تحول استان به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار