آخرین خبر درباره ادامه بازی‌های استقلال در لیگ برتر؛ تعویق دیدار با پولدارها قطعی است

۴ دیدار عقب‌افتاده در گام اول از سرگیری لیگ برتر

تهران (پانا) - در حالی که قرار بود استقلال شنبه در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر به مصاف کهکشانی‌های فوتبال ایران برود، برنامه این تیم فعلا تغییر کرده و یکی از دیدارهای حساس نیم فصل دوم در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین خبر درباره ادامه بازی‌های استقلال در لیگ برتر؛ تعویق دیدار با پولدارها قطعی است

با از سرگیری لیگ برتر فوتبال ایران، بر خلاف سایر نقاط جهان که از فوتبالیست‌ها مراقبت ویژه‌ای برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس صورت می‌گیرد، اما در ایران به دلایلی متعددی، در همان هفته‌های ابتدایی پیگیری لیگ برتر، کرونا به صورت گسترده در دو تیم شایع شد و بنابر اعلام منابع رسمی، 11 بازیکن استقلال تهران و 16 عضو باشگاه فولاد خوزستان مبتلا به کرونا شده‌اند؛ موضوعی که باعث شد استقلال و فولاد تصمیم بگیرند دیدارهای هفته بیست و سوم را بدون اینکه سازمان لیگ دستوری درباره عدم برگزاری آنها بدهد، لغو کنند.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر استقلال باید در شهر جم به مصاف پارس جنوبی جم می‌رفت که از سفر به این شهر امتناع کرد و فولاد هم در حالی که برای دیدار با نساجی راهی قائمشهر شده بود، پیش از آغاز مسابقه این شهر را ترک کرد و به اهواز برگشت. البته با توجه به قطعی بودن تعداد بالای مبتلایان به کرونا ویروس در استقلال و فولاد، این دو بازی تکرار خواهد شد.

در حالی که براساس برنامه اعلامی سازمان لیگ، قرار بود دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر روزهای جمعه و شنبه هفته آینده برگزار شود، اما شنیده‌ها حاکی از این است که تعویق دیدارهای استقلال و فولاد در هفته بیست و چهارم قطعی است و حتی این احتمال وجود دارد که دیدارهای هفته بیست و پنجم این دو تیم هم لغو شود اما فعلا چیزی که قطعی شده، لغو دیدارهای استقلال و فولاد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر است.

براساس برنامه، قرار بود در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران حساس‌ترین بازی این هفته را مقابل تیم متمول تراکتور تبریز برگزار کند و فولاد خوزستان هم براساس برنامه باید نفت مسجد سلیمان میزبانی می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار