جلسه هم اندیشی مربیان سازمان دانش آموزی منطقه چهار

تهران ( پانا ) - آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار از آمادگی این منطقه برای تولید محتوای استاندارد برای شبکه آموزش دانش آموزان ( شاد) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مربیان سازمان دانش آموزی منطقه چهار

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه هم اندیشی مربیان سازمان دانش آموزی منطقه چهار با حضور محمد تقی اوحدی زاده و حسین بختیاری و سمانه حسن آبادی در محل کارشناسی اردویی و سازمان دانش آموزی برگزار شد.

آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار از آمادگی این منطقه برای تولید محتوای استاندارد برای شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) خبر داد و گفت بر اساس برنامه ریزی ها و دستورالعمل ارسالی از سازمان دانش آموزی شهر تهران، منطقه چهار در حوزه تولید محتوا برای سه بخش جهت یابی، قدرت تصمیم گیری و اصول و قواعد تیترنویسی برای خبرنویسی تمهید مقدمات کرده است.

فکور افزود: برای ضبط فعالیت ها از تمام ظرفیت، استعدادها و امکانات منطقه بهره خواهیم گرفت و با رعایت کامل اصول بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی برنامه ها را پیش خواهیم برد.

وی اضافه کرد: برای جذب حداکثری و جذاب سازی فیلم ها با رویکرد تحولی حتی الامکان سعی می کنیم فعالیت های محوله را در فضای اردوگاهی به انجام رسانیم تا هم فرم و هم محتوای غنی و کاربردی و در تراز پخش در شبکه شاد باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار