اطلاعیه‌های اداره کل امور تربیتی و مشاوره ویژه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان

تهران (پانا) - اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی درباره موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان دو اطلاعیه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه‌های اداره کل امور تربیتی و مشاوره ویژه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان

متن اطلاعیه‌های اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی درباره موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره 7

«قابل توجه روسای ادارات مشاوره استان‌ها / مدیران مناطق / مدیران مدارس

• نکات لازم برای ارسال نهایی نمرات دانش‌آموزان:

1- بررسی و نظارت بر ارسال به موقع نمرات دانش‌آموزان توسط مدیر مدرسه از سیستم دانا به همگام و تایید نهایی

2- تایید مدیر منطقه و ارسال نمره به سامانه همگام ( برای صدور نمون برگ دقت شود قبل از تایید نهایی

هیچ مدرسه‌ای جا نمانده باشد. )

3- دقت شود با انجام مشاوره مطلوب، متناسب با توانایی، استعداد، نیازهای جامعه و ظرفیت هر منطقه، رضایت حداکثری اولیاء و دانش‌آموزان مدنظر قرار گیرد.

4- مشکلات مربوط به انتقال نمره از مدرسه و منطقه بلافاصله با ذکر مصادیق به دبیرخانه کمیته اجرایی هدایت تحصیلی مستقر در اداره کل امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گزارش و ارسال شود.

5- در صورت تایید نمرات دانش‌آموزان توسط رئیس اداره منطقه، چنانچه اسامی دانش‌آموزانی جا مانده باشد، ضرورت دارد دلایل آن به صورت مکتوب از سوی مدیران مناطق به روسای اداره مشاوره استان اعلام شود.

(نام مدرسه و مشخصات کامل دانش‌آموزان نیز باید در لیستی ضمیمه شود.)

6- پس از تایید نمرات از سوی مدیران مناطق، چنانچه به هر دلیلی مدیر/رئیس اداره منطقه درخواست برگشت نمرات دانش‌آموزان را از سامانه همگام دارد؛ ‌لازم است به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرده و مدیرکل استان، درخواست برگشت نمرات منطقه مورد نظر را به صورت کتبی به اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ارسال کند.»

اطلاعیه شماره 8

«قابل توجه معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌ها

به اطلاع می‌رساند که مهلت انجام فرایند تایید نمرات دانش‌آموزان از سوی مدیران مناطق در پورتال همگام، (برای محاسبه نمون برگ های 6 و 7 هدایت تحصیلی)؛ تا ساعت 00: 20 روز سه شنبه 17/04/1399 به پایان می‌رسد. ضمنا تاکید می‌شود که این مهلت، به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار