معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت آموزش و توانمند‌سازی سرباز معلمان در زمینه مهارتهای حرفه‌ای

تهران(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از جذب 160 سرباز معلم و برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری جهت توانمندسازی آنها برای سال تحصیلی99-98 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آموزش و توانمند‌سازی سرباز معلمان در زمینه مهارتهای حرفه‌ای

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو گفت: استفاده از ظرفیت سرباز معلم یکی دیگر از منابع جبران کمبود نیروی انسانی است که متناسب با رشته تحصیلی و گزینش در تمام ابعاد جسمی و روانی مطابق دستورالعملهای ابلاغی در قالب خدمت سربازی جذب سیستم آموزش و پرورش می‌شوند.

او گفت: با توجه به پیچیدگی و حساسیت امر تعلیم و تربیت، آموزش و توانمند‌سازی سرباز معلمان به ویژه در زمینه‌ روش‌های تدریس، روانشناسی کودک و نوجوان، مهارت‌های حرفه‌ای معلمی نقش مهمی در ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی خواهد داشت.

بهارلو افزود: براین اساس 96 ساعت دوره عمومی با عناوین آشنایی با تفاوتهای فردی دانش‌آموزان، آشنایی با تولید محتوای آموزشی، روشها و فنون تدریس،آشنایی با نرم افزار شاد، آشنایی با محیط آموزشی و قوانین اجرایی مدرسه، ارزشیابی ،سنجش و پیشرفت تحصیلی به صورت غیر حضوری برای همه مقاطع و دوره‌های تخصصی حضوری برای سرباز معلمان ابتدایی در 5 قطب، از 10مرداد آغاز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی، نظارت مستمر توسط مدیران مدارس و سرگروههای آموزشی و همچنین بازدید همتا در چهارچوب گروههای درس پژوهی با معلمان با سابقه جهت استفاده از تجارب آنها مورد تأکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار