رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

ارسال و بارگزاری بیش از 110 تولید محتوای آموزشی در شبکه شاد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان از ارسال و بارگزاری بیش از 110 تولید محتوای آموزشی در کانال سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ارسال و بارگزاری بیش از 110 تولید محتوای آموزشی در شبکه شاد

اسحاق اکبری در گفت و گو با پانا عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و همت و تلاش عوامل اجرایی سازمان و مربیان توانمند در یک ماه گذشته، بیش از 110 اثر در قالب فیلم های یک دقیقه ای جهت بارگزاری در شبکه شاد در استان سمنان تولید شده است که در نوع خود موفقیتی چشمگیر محسوب می شود.

وی ادامه داد: این آثار در عناوین مخابره و جهت یابی، امداد و نجات، شاداب سازی و فریادهای شادی، زندگی در طبیعت، دانش تشکیلاتی، گره ها و چوب بندی، مهارت های اجتماعی، خبرنگاری، معرفت های دینی و ... تولید شده و همچنان با پیگیری های مستمر همکاران، تولیدات ادامه دارد و بنا داریم تولید آثار را با موضوع جاذبه‌های گردشگری استان، معرفی غذاها و لباس های بومی محلی، سرودها و بازی های محلی، معرفی شخصیت های برجسته استان، آموزش مهارت‌های زندگی و ده‌ها عنوان دیگر ادامه دهیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه شبکه شاد فرصتی مناسب برای نشان دادن توانمندی های مربیان و دانش آموزان و ارائه ظرفیت‌های بالای استان است، گفت: در این راستا شهرستان شاهرود با تولید بیشترین و با کیفیت ترین آثار در مبحث تولید محتوای آموزشی جهت بارگزاری در شبکه شاد، رتبه اول را در سطح استان کسب کرده است.

اکبری، در پایان ضمن تشکر از مربیان درخواست کرد تا تمامی مدیران، مربیان و دانش‌آموزان از این فرصت مغتنم به خوبی استفاده کرده و آثار تولیدی خود را برای سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار