ادامه مناقشه غرضی و رفیق‌دوست درباره سپاه

تهران (پانا) - چند روز قبل، محسن رفیق‌دوست از مسئولان اولیه سپاه، مدعی شد که سیدمحمد غرضی در آن دوران، مانع از گذاشتن محافظ برای حراست از انقلابیون و شخصیت‌ها شده بود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ادامه مناقشه غرضی و رفیق‌دوست درباره سپاه

به گزارش ایسنا، در پی این اظهارات، غرضی واکنش نشان داد و گفت: آقای رفیق‌دوست پاسخ دهد آیا در زمان وقوع حوادث تروریستی هفتم تیر و هشتم شهریور بنده مسئول بودم یا آقای منصوری مسئول بود؟!

رفیق‌دوست نیز دیروز در جوابیه‌ای نوشت: ایشان (غرضی) به لطف خدا آنقدر مسن نشده است که حافظه تاریخی‌اش را از دست بدهد و دعا می‌کنم این حافظه ان‌شاءالله بیدار شود.

حالا غرضی هم به جوابیه رفیق‌دوست جواب داده که این پاسخ در شماره امروز روزنامه «شرق» منتشر شده است: «جناب آقای محسن رفیق‌دوست روز گذشته به من اتهام فراموش‌کاری زدند؛ در حالی‌که کسانی از فراموش‌کاران‌اند که حقوق عامه را فراموش و به حقوق خاصه خود می‌چسبند. سرانجام روشن خواهد شد که چه کسانی بار انقلاب را به دوش کشیدند و چه کسانی بر هزینه‌های انقلاب افزودند.‌ این مطالب، جواب امروز ملت ایران نیست. اینکه چه کسی در چه زمانی فرمانده سپاه بوده نه‌تنها مشکل جوانان ما را برطرف نمی‌کند بلکه تأکید بر این قبیل موضوعات مسئله اصلی امروز جامعه ما را به حاشیه می‌برد. نتایج اعمال هر شخص یا مسئولی مشخص و واضح است. هر کسی با نیت‌های خودش محشور خواهد شد.

برادر گرامی جناب آقای رفیق‌دوست؛ امروز کشور با کروناهای بهداشتی، اطلاعاتی، اقتصادی، سیاسی و ... درگیر است. ‌امیدوارم عزیزان به رفع مشکل کروناهای مختلف بپردازند، نه دنبال اختلاف ‌نظر در روایت‌های گذشته باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار