شرکت بیش از 8 هزار نفر از فرهنگیان اردبیلی در دوره آموزشی «مواد مخدر و پیامدهای سوء آن»

اردبیل (پانا)- در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر بیش از 8 هزار نفر از فرهنگیان استان اردبیل در دوره آموزشی «مواد مخدر و پیامدهای سوء آن» شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 8 هزار نفر از فرهنگیان اردبیلی در دوره آموزشی «مواد مخدر و پیامدهای سوء آن»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در تشریح برنامه های انجام یافته در جریان هفته مبارزه با مواد مخدر ضمن بیان اینکه در راستای ارتقای توانمندی های علمی و عملی همکاران فرهنگی در حوزه شناخت مواد مخدر و پیامدهای سوء آن دوره ضمن خدمت 6 ساعته با لحاظ شرایط بهداشتی جامعه در بستر آموزش الکترونیک Ltms انجام یافت که با استقبال گسترده مواجه و 8 هزار نفر از همکاران فرهنگی در آن شرکت کردند.

سید غلامحسن خلیلی موسوی ضمن اشاره به شعار هفته مبارزه با مواد مخدر «دانش بیشتر، مراقبت بهتر» نقش معلمان و مربیان را در تحقق این موضوع مهم بیان کرد و افزود: بی شک یکی از مهمترین نهادهایی که می توانند این شعار را تحقق ببخشند آموزش و پرورش است که امید است با تلاش و همکاری بیش از پیش مدیران، معلمان و مربیان عزیز روزی شاهد ریشه کنی معضل اعتیاد از جامعه باشیم.

او همچنین از اجرای ده‌ها مورد برنامه فرهنگی و هنری در بستر شبکه شاد توسط مدارس، قدردانی از یاریگران زندگی فعال، برگزاری نشست کمیته های سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد مناطق و نواحی، برگزاری نمایشگاه سیار پیشگیری از اعتیاد در ادارات آموزش و پرورش و... در طول هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار