تقدیر لونی از عوامل برگزاری امتحان های نهایی منطقه چهار

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در بازدید از حوزه های امتحان های نهایی، توانمندی‌، روحیه ایثار، مسئولیت‌پذیری و وقت‌گذاری همکاران اجرایی امتحان های نهایی در مدارس و منطقه از عوامل مهم در برگزاری موفق امتحان های نهایی بود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر لونی از عوامل برگزاری امتحان های نهایی منطقه چهار

به گزارش خبرگزاری پانا محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از حوزه های برگزاری امتحان های نهایی در هنرستان های امام خمینی (ره) و حافظ بازدید کرد.

لونی ضمن سپاس و قدر دانی از تلاش عوامل اجرایی در باب اهمیت برگزاری سالم امتحان ها و زحماتی که در این راستا کشیده می شود، گفت: در برگزاری امتحانات امسال با شرایطی متفاوت از هر سال، افراد زیادی موجبات برگزاری امتحان هایی سالم و ایده آل را برای دانش آموزان مهیا کردند و قطعا اگر زحمات این همکاران نبود، نمی توانستیم به ایده آل های لازم برای انجام این امر مهم دست پیدا کنیم.

لونی افزود: توانمندی‌، روحیة ایثار، مسئولیت‌پذیری و وقت‌گذاری همکاران اجرایی امتحانات نهایی در مدارس و در منطقه از عوامل مهم در برگزاری موفق امتحانات نهایی بود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، مراتب تشکر و تقدیر خود را از معاونت آموزش متوسطه، کارشناس مسئولان، کارشناسان آموزش متوسطه و ارزشیابی تحصیلی، مدیران و کادر اجرایی مدارس در روند برگزاری امتحانات و اعضای شورای معاونین در امر بازدید از حوزه های برگزار کننده اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار