معاون استاندار گیلان:

ضرورت توجه عملی به آموزش و پرورش

رشت ( پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: تنها در گفتمان ها نباید به آموزش و پرورش توجه شود بلکه باید توجه به این دستگاه بزرگ فرهنگی؛ عملی باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه عملی به آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، علی اوسط اکبری مقدم در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان با اشاره به جایگاه والای دستگاه تعلیم و تربیت کشور افزود: همه مسائلی که در زندگی مادی و معنوی انسان ها شکل می گیرد، ناشی از جایگاه آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه نظام متکی بر ساختار آموزش و پرورش است، اظهار کرد: دستگاه آموزش و پرورش بر اساس وظایف خود در راستای تعالی انسان ها قدم برمی دارد بنابراین باید به این مجموعه توجه ویژه شود.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به نقش و جایگاه مهم معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور خاطر نشان کرد: خاطرات دوران کودکی و دانش آموزی با معلمان ماندگار می ماند.

اکبری مقدم خدمت در آموزش و پرورش را توفیق الهی دانست و اضافه کرد: هر فردی که در نظام آموزش و پرورش خدمت می کند در واقع در راستای تعالی انسان ها گام برمی دارد و این افراد بهترین و برگزیده ترین انسان های جامعه هستند و کار و خدمتگزاری آنان ارزشمند است.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه وی به دور از علایق سیاسی در راستای اعتلای فرهنگ استان مدیریت کرد، افزود: جایگزین وی نیز از مدیران با اخلاق، باسابقه، مدبر و دلسوز نظام فرهنگی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار