نایب رئیس شورای شهر پیشنهاد داد

دعوت از «عنایت آزغ» به صحن شورای شهر تهران و تقدیر از او

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد تا از اقدام شجاعانه «عنایت آزغ» در حادثه کلینیک سینا قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از «عنایت آزغ» به صحن شورای شهر تهران و تقدیر از او

سید ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و بیست و پنجمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران که صبح روز یکشنبه ۱۵ خردادماه در محل شورا برگزار شد با اشاره به آتش‌سوزی اخیر یک کلینیک در پایتخت و ضمن تشکر از سازمان اتش‌نشانی گفت: در کنار این مصیبت بزرگی که به جان باختن ۱۹ تن از هموطنمان انجامید، جا دارد از اقدام شجاعانه جوان غیور وطنمان، جناب آقای عنایت آزغ، از دیار خوزستان و شهر رامهرمز که بی‌محابا خود را به آتش زد تقدیر کرد.

امینی افزود: این جوان با از خودگذشتی تمام جان حدود ده هموطنمان را نجات داد تا در زمانه‌ای که به‌نظر می‌رسد اتفاقاتی از این دست را تنها باید در کتاب‌های تاریخ خواند، یادآور فداکاری ریزعلی خواجوی باشد و به‌ما درس مروت و شجاعت بیاموزد.

رئیس کمیته حقوق شهروندی شورا در پایان با اشاره به دیدار روز گذشته شهردار تهران با این جوان شجاع و تقدیر از ایشان پیشنهاد داد در جلسه آتی شورا که روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، با دعوت از عنایت آزغ به صحن شورا از وی به‌صورت ویژه تقدیر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار