تابستان امسال هر دانش آموز یک مهارت

شهرکرد (پانا) - اجازه نمی دهیم اوقات فراغت دانش آموزان به بطالت بگذرد. این، اظهارات مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تابستان امسال هر دانش آموز یک مهارت

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بخیتاری، فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در مراسم افتتاحیه "اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 99 "که با میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد و در کانون مهر برگزار شد گفت: امسال با وجود محدودیت های زیادی که بر اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، اجازه نخواهیم داد اوقات فراغت دانش آموزان به بطالت بگذرد.

وی افزود: در طرح اوقات فراغت امسال، 760 پایگاه تابستانی پیش بینی شده است که وظیفه غنی بخشی اوقات فراغت دانش آموزان در یک دوره کوتاه در تابستان را بر عهده دارند و در این مراکز 100 مهارت مفید و موثر در آینده دانش آموزان را به آنها آموزش خواهیم داد.

قائدامینی ادامه داد: طرح تابستانی امسال با شعار " هردانش آموز یک مهارت" در۷۶۰ پایگاه اعم از کانونهای فرهنگی تربیتی، دارالقرآنها، مراکز ورزشی، مدارس و....با حضور همه تشکل های دانش‌آموزی برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: درسال گذشته ۴۵۰ پایگاه طرح تابستانی ایجاد شده بود که امسال به دلیل مجازی بودن آموزشها تصمیم گرفتیم ۷۶۰ پایگاه را در بیشتر مراکز آموزشی و فرهنگی برپا کنیم تا بتوان حجم بیشتری از دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم.

همچنین فرج الله اعرابی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: اوقات فراغت امسال قطعاً اثر مطلوبی در روحیه دانش آموزان خواهد داشت، زیرا با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا دانش آموزان احتیاج به فعالیت های فوق برنامه در زمینه های مهارتی و آموزنده خواهند داشت.

وی در پایان از کلیه عوامل اجرایی برگزاری مراسم افتتاحیه و اوقات فراغت در تابستان 99 تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است این طرح از ۱۵تیر تا ۳۰مرداد ماه به‌مدت ۶ هفته برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار