کسب مقام اول گروه درس تربیت بدنی شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)-محمد حسین یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در پیامی موفقیت گروه درس تربیت بدنی شهرستان در کسب رتبه اول استان را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول گروه درس تربیت بدنی شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد حسین یکه خانی صبح امروز با اشاره به این موفقیت گفت: امسال برای دومین سال پیاپی با تلاش های کارشناسان و همکاران حوزه تربیت بدنی شهرستان، گروه درس تربیت بدنی بیرجند موفق به کسب رتبه اول استان شده است.

او، افزود: حوزه یادگیری تربیت بدنی و سلامت به عنوان یکی از 11 حوزه یادگیری در برنامه درسی ملی به دنبال برقراری سلامتی کامل جسمی، روانی و ایجاد زمینه هایی در جهت شناساندن روش های درست فعالیت جسمانی، ارتقای تواناییهای بدنی و تبیین روشهای تفریحی سالم در حوزه محتوایی تربیت بدنی است. آموزش تربیت بدنی به عنوان یک صلاحیت مشترک بین رشتهای در برنامههای درسی فرصت تعمیق و بکارگیری آموخته ها در موقعیت های واقعی زندگی و راهکارهای مقابله با چالش های آن را فراهم می آورد و در جهت نیل به سلامت همه جانبه که همانا از دغدغه های اصلی جامعه است، هم راستا می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به لزوم کیفی بخشی ساعات درس تربیت بدنی اظهار داشت: ارزیابی گروه درس تربیت بدنی در شهرستان ها با توجه به 21 شاخص عملکرد از جمله: برگزاری المپیاد های درون مدرسه ای، توانمندسازی معلمان درس تربیت بدنی، آموزش والدین، ورزش در خانواده و ... توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی انجام گردید که شهرستان بیرجند برای دومین سال موفق به کسب رتبه اول استان گردید.

یکه خانی در پایان ضمن تبریک کسب این موفقیت را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان، از زحمات معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان، کارشناسان تربیت بدنی مدیریت، کارگروه درس تربیت بدنی و تمامی همکاران فعال در تربیت بدنی مدارس شهرستان تشکر کرده و برای همه این عزیزان از درگاه ایزد منان آرزوی صحت و سلامت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار