آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی متوسطه اول در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی متوسطه دوره اول در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی متوسطه اول در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹

حبیب الله محمودی با اعلام این خبر افزود: از امروز ۱۴ تیرماه ۹۹ مدارس نمونه دولتی متوسطه اول می توانند دانش آموزان متقاضی و واجد الشرایط را در پایه هفتم پذیرش نمایند .

وی در ادامه اظهار داشت: چهارشنبه ۱۸ تیرماه آخرین مهلت نام نویسی اعلام شده و با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام متقاضیان باید در این مدت جهت ثبت نام به آدرس hormozgan.medu.ir اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان مراجعه نمایند.

محمودی خاطر نشان ساخت: ورود به مدارس نمونه دولتی متوسطه اول بدون آزمون بوده و فقط کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس نوبت اول و دوم پایه های پنجم و ششم و نیز نداشتن مردودی و ترک تحصیل در طول دوره ابتدایی ملاک ثبت نام اولیه در سایت است.

وی در خصوص شرایط پذیرش دانش آموزان تاکید کرد: داوطلبان بایستی حتما دفترچه راهنما را پس از دانلود از سایت، با دقت مطالعه نموده و به جدول شماره ۲ ص ۶ دفترچه که شرایط پذیرش دانش آموز و امتیازات لازم توضیح داده شده توجه نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس همچنین یاد آور شد: در سال های گذشته همه مدارس نمونه دولتی مناطق برخوردار تبدیل به مدارس هیات امنایی شدند و فقط در شهرستان های جاسک، بستک، بندرخمیر، پارسیان، حاجی آباد که بعنوان مناطق کمتر برخوردار در استان براساس مصوبه هیات وزیران در سال ۱۳۸۸ باقی ماندند.

وی ضمن تشکر از مسئولین استان و مدیریت ناحیه یک بندرعباس اظهار داشت: با تلاش ها و پیگیری های مجدانه مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان و معاون آموزش متوسطه اداره کل سال گذشته در شهرستان میناب و رودان و امسال نیز علاوه بر شهرستان قشم، در ناحیه یک بندرعباس نیز دو مدرسه در ناحیه یک به این طرح برگردانده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار