سازمان فرهنگی هنری در اجرای برنامه‌های فرهنگی تابع ستاد ملی کروناست

تهران (پانا) - معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر رعایت نکات ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری برنامه‌های تابستانه این سازمان با عنوان «روی خط زندگی» تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان فرهنگی هنری در اجرای برنامه‌های فرهنگی تابع ستاد ملی کروناست

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه تابستان برای این سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: در این فصل مردم مطالبه برنامه‌های متنوع برای پر کردن اوقات فراغت را دارند. در تابستان امسال با سه مناسبت هم مواجه هستیم و علاوه بر برنامه‌های تابستان، برنامه‌های دهه کرامت با عنوان «گوهرشاد»، برنامه‌های دهه ولایت با عنوان «همیشه امیر» و برنامه‌های محرم و صفر با عنوان «جلوه سوگ» را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برنامه‌های «روی خط زندگی» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان طراحی شده و برنامه‌هایی خانوادگی و مفرح است. امسال چالش بزرگی داریم و شیوع کرونا باعث ایجاد وضعیتی شده که نمی‌توانیم حضور و تجمع مردم در برنامه‌ها را داشته باشیم. این شرایط می‌طلبد که تصمیمات مدیریتی انعطاف داشته باشد و با اوج‌گیری شیوع ویروس در کشور، تغییراتی در برنامه‌ها لحاظ شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با اشاره به فعالیت این سازمان در نوروز افزود: ما در ایام نوروز نیز چنین تجربه‌ای را داشتیم و نسخه دومی را پیش‌بینی کردیم که در آن بسیاری از برنامه‌ها به فضای مجازی منتقل شد و نتیجه این کار، تولید و انتشار ده‌ها هزار محصول فرهنگی و هنری در فضای مجازی بود. در تابستان نیز به همین صورت برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در ابتدا با توجه به کاهش تدریجی محدودیت‌ها، بیشتر برنامه‌ها را با حضور شهروندان و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده بودیم، اما با توجه به اوج‌گیری دوباره کرونا در این روزها، برنامه‌هایی که با تجمع مردم همراه است کاهش می‌یابد و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: مجموعاً در طول تابستان حدود ۴۰ عنوان برنامه با بیش از هزار و ۲۰۰ اجرا دیده شده که مطمئناً تعدادی از آنها در فضای واقعی و شهری برگزار نخواهد شد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همواره بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌ریزی می‌کند و تابع تصمیمات این ستاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار